Forum Branży Kosmetycznej 2024 24.10.2024
08:00 - 08:55

Rejestracja, poranna kawa, networking

09:00 - 09:10

Powitanie gości

09:15 - 09:35

Trendy, które zdefiniują rynek kosmetyczny w przyszłości

09:40 - 10:00

Czy tylko Gen Z? Logistyczne odpowiedzi na oczekiwania klientów branży kosmetycznej.

10:05 - 10:20

Czy to już koniec papieru? – premiera raportu badawczego Grupy Blix na temat gazetek handlowych

10:20 - 11:30

DEBATA: Generacja JA, pokolenie Alfa – kim są beauty konsumenci przyszłości?

  • Młodzi konsumenci kosmetyków – ich charakterystyka i potencjał zakupowy na tle pozostałych grup
  • Generacja JA – pokolenie egoistów, czy młodych uczących nas jak dbać o swój dobrostan?
  • Oczekiwania pokolenia Alfa wobec marek i produktów – transparentność, uczciwość, brak kompromisów
  • Personalizacja w globalizacji – jak zaspokoić potrzebę indywidualizmu?
  • Lojalność – zapomniana cecha?
  • Komunikacja – jak mówić językiem młodych, gdzie szukać z nimi kontaktu i jak włączać ich w świat marek kosmetycznych?
  • Świat rzeczywisty i wirtualny – jak wykorzystać ich przenikanie się?
  • 11:30 - 11:55

    PRZERWA KAWOWA

    12:15 - 12:30

    Hiperinflacja w hipoalergii. Jak możemy sobie z nią poradzić dziś i w przyszłości?

    12:35 - 13:20

    DEBATA: AI wróg czy przyjaciel? Sztuczna inteligencja w świecie beauty

    • Czym jest AI i czy sztuczna inteligencja jest demonizowana?
    • Zastosowanie sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości w świecie beauty – które obszary w działalności firm rozwijają i wzmacniają nowe technologie?
    • Czy AI zastąpi ludzi? Automatyzacja procesów, wpływ na rynek pracy
    • Wpływ AI na dobrostan ludzi – wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie, marketingu i komunikacji
    • Etyka i odpowiedzialność w wykorzystaniu AI. Niezbędne regulacje
    • Przyszłość – co wiemy, czego nie wiemy?

    13:20 - 14:20

    LUNCH 

    14:20 - 14:35

    Co o Twojej marce mówią w sieci? Siła opinii i recenzji konsumenckich

    14:40 - 14:55

    Od zamówienia do konsumenta – jak logistyka wpływa na wizerunek Twojej firmy w dobie e-commerce?

    15:00 - 15:15

    Poznaj moc kodów 2D - o rewolucji w branży retail

    15:20 - 15:35

    Od e-commerce, przez własne marki, po stacjonarne sklepy – jak budować beauty brand na różnych poziomach?

    15:35 - 15:50

    Elektroniczna wymiana danych i automatyzacja procesów – droga do podniesienia efektywności firmy w wymagającym otoczeniu gospodarczym  

    15:55 - 16:10

    Wiek to tylko liczba – branża beauty w komunikacji pro-age

    16:15 - 17:10

    DEBATA: Po pierwsze środowisko. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?

    • Wyzwania środowiskowe stojące przed firmami z sektora kosmetycznego w obszarze produkcji, dystrybucji, logistyki, handlu i e-commerce
    • ESG – faktyczne działania czy PR?
    • Zielona rewolucja – wpływ na konkurencyjność polskich firm kosmetycznych. Czego się boimy?
    • Komunikacja marketingowa – problem greenwashingu i wpływ nadużyć na rynek i zaufanie konsumentów
    • Perspektywa konsumenta – czy ekologia ma znaczenie, deklaracje a rzeczywistość
    • Jakich kosmetyków chce handel – marki producentów i marki własne

    17:15 - 18:30

    Przekąski, kawa, czas na networking

    18:30 - 18:40

    Rozpoczęcie wieczornej części Wydarzenia: Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku. Przywitanie Gości

    18:40 - 19:55

    Premiera wyników badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Beauty is More. Nowoczesne kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2024”

    19:55 - 21:00

    Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku 2024 na podstawie konsumenckiego badania Mobile Institute dla Wiadomości Kosmetycznych

    21:00 - 23:50

    Koktajl Party

    Program ma charakter roboczy, jest aktualizowany i może ulec zmianie. Aktualizacja z dnia 23.09 

    Moderatorzy konferencji:

    Katarzyna Bochner-Boguta
    redaktor naczelna portalu wiadomoscikosmetyczne.pl

    Łukasz Barbacki
    współwłaściciel Barbacki-Consulting

    Scroll to Top