Forum Branży Kosmetycznej 2024
24.10.2024
08:00 - 08:55
Rejestracja, poranna kawa, networking
09:00 - 09:10
Powitanie gości
09:15 - 09:35
Trendy, które zdefiniują rynek kosmetyczny w przyszłości
09:40 - 10:00
Czy tylko Gen Z? Logistyczne odpowiedzi na oczekiwania klientów branży kosmetycznej.
10:05 - 10:20
Czy to już koniec papieru? – premiera raportu badawczego Grupy Blix na temat gazetek handlowych
10:20 - 11:30
DEBATA: Generacja JA, pokolenie Alfa – kim są beauty konsumenci przyszłości?

Andrew McDougall
Director Beauty & Personal Care Research | Mintel Group

Katarzyna Mauduit
Marketing Director Poland & CEE | Douglas

Aneta Wikariak
Beauty & Fashion Segment Director | Wizaz.pl Content Director

Marcin Mielniczuk
Dyrektor e-Commerce | eZebra

Adrian Tubacki
e-Commerce Manager | Cosmo Group
11:30 - 11:55
PRZERWA KAWOWA
11:55 - 12:10
Siła marki czy siła ceny? Polski rynek kosmetyczny, perspektywa jutra
12:15 - 12:30
Hiperinflacja w hipoalergii. Jak możemy sobie z nią poradzić dziś i w przyszłości?
12:35 - 13:20
DEBATA: AI wróg czy przyjaciel? Sztuczna inteligencja w świecie beauty
- Czym jest AI i czy sztuczna inteligencja jest demonizowana?
- Zastosowanie sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości w świecie beauty – które obszary w działalności firm rozwijają i wzmacniają nowe technologie?
- Czy AI zastąpi ludzi? Automatyzacja procesów, wpływ na rynek pracy
- Wpływ AI na dobrostan ludzi – wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie, marketingu i komunikacji
- Etyka i odpowiedzialność w wykorzystaniu AI. Niezbędne regulacje
- Przyszłość – co wiemy, czego nie wiemy?

Monika Kolaszyńska
Prezes Zarządu | Super-Pharm Poland

Joanna Orzechowska
East Europe Marketing Manager & Category Lead, Poland, Baltics & Ukraine | Unilever

Adam Nitecki
General Manager E-commerce | L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

Marcin Lenkiewicz
Współzałożyciel i Wiceprezes | Grupa Blix

Krzysztof Kończyk
Dyrektor Strategy& Polska
13:20 - 14:20
LUNCH
14:20 - 14:35
Co o Twojej marce mówią w sieci? Siła opinii i recenzji konsumenckich
14:40 - 14:55
Od zamówienia do konsumenta – jak logistyka wpływa na wizerunek Twojej firmy w dobie e-commerce?
15:00 - 15:15
Poznaj moc kodów 2D - o rewolucji w branży retail
15:20 - 15:35
Od e-commerce, przez własne marki, po stacjonarne sklepy – jak budować beauty brand na różnych poziomach?
15:35 - 15:50
Elektroniczna wymiana danych i automatyzacja procesów – droga do podniesienia efektywności firmy w wymagającym otoczeniu gospodarczym
15:55 - 16:10
Wiek to tylko liczba – branża beauty w komunikacji pro-age
16:15 - 17:10
DEBATA: Po pierwsze środowisko. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?
- Wyzwania środowiskowe stojące przed firmami z sektora kosmetycznego w obszarze produkcji, dystrybucji, logistyki, handlu i e-commerce
- ESG – faktyczne działania czy PR?
- Zielona rewolucja – wpływ na konkurencyjność polskich firm kosmetycznych. Czego się boimy?
- Komunikacja marketingowa – problem greenwashingu i wpływ nadużyć na rynek i zaufanie konsumentów
- Perspektywa konsumenta – czy ekologia ma znaczenie, deklaracje a rzeczywistość
- Jakich kosmetyków chce handel – marki producentów i marki własne

Katarzyna Gorzyńska
Senior Business Development Director | FM Logistic

Monika Suwała
Trade Marketing & Sustainability Manager, Henkel Consumer Brands | Henkel Polska

Paweł Pietruszka
Managing Director | Europe Distribution Group

Marta Szymborska
Członkini Zarządu, Co-CEO | GS1 Polska

Justyna Żerańska
Dyrektor Generalna | Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego KosmetyczniPL

Justyna Kierzkowska-Grzyb
Dyrektor Marketingu i Sprzedaży | Aniflex

Dominika Chirek
@naturalnieproste prawnik, ekspert rynku kosmetyków naturalnych i ekologii wokół nas
17:15 - 18:30
Przekąski, kawa, czas na networking
18:30 - 18:40
Rozpoczęcie wieczornej części Wydarzenia: Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku. Przywitanie Gości
18:40 - 19:55
Premiera wyników badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Beauty is More. Nowoczesne kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2024”
19:55 - 21:00
Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku 2024 na podstawie konsumenckiego badania Mobile Institute dla Wiadomości Kosmetycznych
21:00 - 23:50
Koktajl Party
Program ma charakter roboczy, jest aktualizowany i może ulec zmianie. Aktualizacja z dnia 23.09
Moderatorzy konferencji:

Katarzyna Bochner-Boguta
redaktor naczelna portalu wiadomoscikosmetyczne.pl

Łukasz Barbacki
współwłaściciel Barbacki-Consulting