PROGRAM FORUM*


8.30-9.00 REJESTRACJA GOŚCI

9.00-9.10 POWITANIE UCZESTNIKÓW

KONSUMENT I TRENDY
9.10-9.30 PREZENTACJA
Zdrowie, atrakcyjność, bycie sobą – nowa definicja piękna we współczesnym świecie.
9.30-9.50 PREZENTACJA
Minimalizm – wpływ myślenia „potrzebuję mniej, wydaję mniej” na rynek kosmetyczny.
9.50-10.10 PREZENTACJA
Kosmetyki naturalne częścią filozofii życia współczesnych konsumentów – fakt czy deklaracje?
10.10-10.30 PREZENTACJA
Eko, vegan, plastic-free – naturalność jednym z najważniejszych działań oczekiwanych od marek beauty
Agnieszka Krzesińska-Jagiełło, Client Business Partner, Nielsen Polska
Michał Rudecki, Senior Research Analyst, Nielsen Polska
10.30-11.30 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

11.30-11.50 PREZENTACJA
Happy aging, czyli nowe spojrzenie na dojrzałego konsumenta
11.50-12.10 PREZENTACJA
Pokaż się na Insta a powiem Ci kim jesteś – wpływ pokolenia selfie na ofertę marek kosmetycznych i komunikację z konsumentami
12.10-12.30 PREZENTACJA
Krótki czas życia produktów – wyzwanie czy problem dla rynku kosmetycznego i handlu?
12.30-13.30 DEBATA
Przyszłość rynku kosmetycznego – jakie najważniejsze trendy będą kształtowały biznes beauty?

13.30-14.30 LUNCH I BUSINESS MIXER

EKSPORT
14.30-14.50 PREZENTACJA
Blisko czy daleko? Logiczny wybór kierunku eksportu. Łukasz Barbacki, właściciel firmy szkoleniowej Barbacki Consulting
Łukasz Barbacki , właściciel firmy szkoleniowej Barbacki Consulting
14.50-15.05 PREZENTACJA
Zacznij blisko. Logiczny wybór kierunku eksportu
15.05-15.20 PREZENTACJA
Słowacja, Chorwacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia – wybranie sieci handlowe i dystrybutorzy
15.20-16.00 PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

NOWE TECHNOLOGIE
16.00-16-15 PREZENTACJA
Kosmetyki online. Najdynamiczniejsza kategoria w e-przestrzeni
16.15-16.30 PREZENTACJA
Drogeria przyszłości. Pomysł na biznes, który przetrwa
16.30-16.45 PREZENTACJA
Kim jest Twój klient? Jak wykorzystać nowoczesne technologie do budowania spersonalizowanej oferty kosmetycznej?
16.45-17.00 PREZENTACJA
Podejście consumer-first – wirtualni asystenci, mobilne urządzenia i aplikacje sposobem na zbliżenie się do konsumenta kosmetyków
17.00-18.00 DEBATA
Równowaga między światami online i offline receptą na sukces w sprzedaży

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i do odwołania wydarzenia.