PROGRAM FORUM*


8.30-9.00 REJESTRACJA GOŚCI

9.00-9.10 POWITANIE UCZESTNIKÓW

KONSUMENT I TRENDY
  • Zdrowie, atrakcyjność, bycie sobą – nowa definicja piękna we współczesnym świecie
  • Minimalizm – wpływ myślenia „potrzebuję mniej, wydaję mniej” na rynek kosmetyczny
  • Eko, vegan, plastic-free – naturalność jednym z najważniejszych działań oczekiwanych od marek beauty
    Agnieszka Krzesińska-Jagiełło, Client Business Partner, Nielsen oraz Beata Kaczorek, Consumer and Shopper Director, Nielsen

    Trend eko/naturalności na dobre zagościł w kategoriach spożywczych i coraz intensywniej przenosi się do kategorii kosmetyków i chemii gospodarczej. Jaką formę przyjmuje? Jak duża jest jego skala? Jak wielu Polaków interesuje się eko produktami? Jak dużą sprzedaż generują kosmetyki naturalne? Co przyciąga Polaków do tych produktów? Jak ich poszukują? W trakcie prezentacji opowiemy Państwu jak i dlaczego naturalność stała się nową wartością branży beauty.

  • Kosmetyki wegańskie – jak przemysł kosmetyczny wpisuje się w świat wolny od okrucieństwa wobec zwierząt?
  • Kosmetyki naturalne częścią filozofii życia współczesnych konsumentów – fakt czy deklaracje?
  • Jak utrzymać zainteresowanie konsumentów polskimi markami?


  • PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

    NOWE TECHNOLOGIE
  • Kosmetyki online. Najdynamiczniejsza kategoria w e-przestrzeni
  • Drogeria przyszłości. Pomysł na biznes, który przetrwa
  • Kim jest Twój klient? Jak wykorzystać nowoczesne technologie do budowania spersonalizowanej oferty kosmetycznej?
  • Podejście consumer-first – wirtualni asystenci, mobilne urządzenia i aplikacje sposobem na zbliżenie się do konsumenta kosmetyków
    Jagoda Prętnicka-Markiewicz, Head of PR & Market Insights, SentiOne

    Czy nowoczesne technologie zmieniają rzeczywistość rynkową branży kosmetycznej? Jak innowacyjne trendy wpływają bezpośrednio na wybory konsumenckie? Chatboty doradzające w wyborach, zakupowe sugestie sztucznej inteligencji oraz nowe aplikacje mobilne – jak wykorzystać ich potencjał?

  • DEBATA: Równowaga między światami online i offline receptą na sukces w sprzedaży

  • LUNCH I BUSINESS MIXER

    EKSPORT
  • Sprzedaż zagraniczna. Moda, konieczność czy przypadek?
  • Jak przygotować kontrakt eksportowy i na nim nie stracić?
  • Blisko czy daleko? Logiczny wybór kierunku eksportu
    Łukasz Barbacki, właściciel firmy szkoleniowej Barbacki Consulting

    Jakie kierunki eksportu są logicznym wyborem, a jakie spełnianiem swoich turystycznych marzeń? Czy naprawdę cały świat czeka na kosmetyki z Polski ? Czy są miejsca od, których warto zaczynać działania eksportowe? Czy zawsze warto budować strategię eksportową czy wystarczy po prostu sprzedawać za granicę? Czy informacja „Made in Poland” pomaga, szkodzi czy nie ma żadnego znaczenia?

  • Afryka – szanse i zagrożenia dla polskich eksporterów
    Sebastian Sulma, Prezes Zarządu, Sulma & Sulma

    W ostatnich latach rynek wschodnioafrykański zaczął się dynamicznie rozwijać, budząc tym samym zainteresowanie zagranicznych inwestorów. Afryka Wschodnia to region, który wprowadza szereg reform w swoich przepisach w celu stania się przyjaznym inwestorom. Prym wiodą tu Kenia, Rwanda i Tanzania, które rozwijają się najszybciej. Pomimo iż wschodzące rynki są dochodowe i mają duży potencjał, należy pamiętać o wciąż istniejącym ryzyku.


  • PRZERWA KAWOWA I BUSINESS MIXER

    WIDOKI NA PRZYSZŁOŚĆ
  • Happy aging, czyli nowe spojrzenie na dojrzałego konsumenta
  • Pokaż się na Insta a powiem Ci kim jesteś – wpływ pokolenia selfie na ofertę marek kosmetycznych i komunikację z konsumentami
  • Krótki czas życia produktów – wyzwanie czy problem dla rynku kosmetycznego i handlu?
  • DEBATA: Przyszłość rynku kosmetycznego – jakie najważniejsze trendy będą kształtowały biznes beauty?

  • od 18.00 KOKTAJL

    *Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i do odwołania wydarzenia.