PARTNERZY 2024
PARTNER STRATEGICZNY

Posiadając własne profesjonalne centrum logistyczne zapewniamy optymalne rozwiązania dystrybucyjne naszych produktów do wszystkich kanałów sprzedażowych zarówno w Polsce jak i za granicą.

GXO działa w Europie Środkowej, która obejmuje Niemcy, Polskę, Czechy i Rumunię, od ponad 20 lat, obsługując klientów z branży e-commerce, mody, FMCG i DIY. GXO specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach i usługach logistycznych, takich jak: magazynowanie, przygotowanie zamówień, e-fulfilment, co-packing, zarządzanie zwrotami, zarządzanie naprawami oraz logistykę w kontrolowanej temperaturze w obiektach dedykowanych i współdzielonych. GXO zatrudnia obecnie około 4,000 pracowników w ponad 30 lokalizacjach o łącznej powierzchni 800,000 m2 w regionie Europy Środkowej.
PARTNERZY MERYTORYCZNI

NielsenIQ, firma w portfolio Advent International, posiada filie w niemal 100 krajach, odpowiadających 90% populacji świata.
Aby uzyskać więcej informacji, wejdź na NielsenIQ.com.

PARTNERZY ZŁOCI

Shopperzy mają stały dostęp do aktualnych ofert i promocji, dzięki czemu mogą zaplanować zakupy, które następnie finalizują w sklepach stacjonarnych.
Klienci BLIX (sieci handlowe, producenci FMCG, agencje marketingowe) docierają poprzez kampanie reklamowe do milionów konsumentów planujących zakupy.
Z usług Grupy BLIX korzysta, za pośrednictwem aplikacji mobilnej oraz strony WWW, ponad 4 500 000 konsumentów, generując miesięcznie 70 000 000 obejrzeń e-gazetek.
Chcesz być na bieżąco? Zaobserwuj nas w mediach społecznościowych:
https://pl.linkedin.com/company/blix-aplikacja


PARTNERZY SREBRNI

Własne biura w Austrii, Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech i Chorwacji a także sieć partnerów franczyzowych w wielu krajach Europy sprawia, że EDITEL jest idealnym partnerem biznesowym dla firm prowadzących międzynarodową działalność biznesową. Globalny zasięg łączymy z doskonałą znajomością lokalnych uwarunkowań.

W Awesome Cosmetics nie obiecujemy niemożliwego, ale możliwie najlepiej dbamy o to, żeby wygląd i kondycja Twojej cery uległy poprawie.
Ponadto wierzymy, że nowoczesność jak najbardziej może czerpać siłę i mądrość z natury.”
WYSTAWCY

AURA sp. z o.o. posiada 15 – letnie doświadczenie w branży kosmetycznej!
Firma współpracuje z globalymi licencjodawcami takimi jak Mattel, Warner Bros czy Pusheen i wspolnie z nimi tworzy kosmetyki pod znanymi i uwielbianymi markami takimi jak Barbie, Hot Wheels, Monster High, Pusheen, Harry Potter, Looney Tunes, Batman i wiele innych.
Oprócz propozycji licencyjnych firma posiada w swoim portfolio koreańską pielęgnację, viralowe światowe brandy oraz rozwija marki własne: Aura Naturals czy W.O.W.
Jej portfolio to ponad 40 marek oferujących 1000 unikatowych produktów dostępnych w blisko 10 tysiącach punktów sprzedaży.
Produkty AURY obecne są na półkach największych „graczy” rynkowych takich jak Rossmann, Biedronka, DINO czy Lidl.

Silcare – Odkryj dobre, polskie kosmetyki w atrakcyjnej cenie .
Polska, dobra jakość w atrakcyjnej cenie – odkryj ją i zmieniaj się z nami. W Silcare kochamy odkrywać piękno i chcemy dzielić się nim z Tobą każdego dnia.
Tworzymy kosmetyki, które od pomysłu aż do produktu końcowego powstają w siedzibie firmy. Dzięki umiejscowieniu produkcji w jednym miejscu, możemy zagwarantować Ci przystępne ceny i zapewnić o ich najwyższej jakości. To dla Ciebie tworzymy produkty do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do pielęgnacji ciała.
Kim jesteśmy? Odkryj nas!
Silcare to polska firma specjalizująca się w produktach światłoutwardzalnych oraz kosmetykach do pielęgnacji ciała, dłoni, stóp i włosów dla kobiet i mężczyzn. Działamy na światowym rynku kosmetycznym od 2004 roku. Z myślą o Tobie tworzymy kosmetyki, które od pomysłu aż do produktu końcowego powstają w siedzibie firmy. Dzięki umiejscowieniu produkcji w jednym miejscu, możemy zagwarantować Ci przystępne ceny i zapewnić o ich najwyższej jakości. Nasze produkty docierają do krajów na całym świecie: znajdziesz je w całej Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji
Silcare – Polski producent.
Wszystkie nasze kosmetyki od pomysłu aż do produktu końcowego powstają w siedzibie firmy w Gorzowie Wielkopolskim. Dysponujemy ogromnym terenem, na którym znajdują się hale, magazyny i budynki biurowe wraz z bogatym wyposażeniem technicznym i parkiem maszynowym, a wszystko to na powierzchni powyżej 35 000 m2 (w tym budynki – 18 000 m2). Dzięki umiejscowieniu produkcji kosmetyków w Polsce możemy zagwarantować Ci przystępne ceny.
W Silcare stawiamy na jakość.
Wykwalifikowana kadra pracowników z różnych branż liczy ponad 600 osób; możemy pochwalić się własnym centrum badawczo-rozwojowym. Kładziemy szczególny nacisk na Twoje zadowolenie: zależy nam na tym, aby nasze produkty satysfakcjonowały Cię pod każdym względem. Ściśle kontrolujemy każdy etap produkcji: zakup komponentów, dobór technologii i urządzeń, projektowanie graficzne czy wybór opakowania. Od początku działalności stawialiśmy na jakość. Dla nas najwyższa jakość w najlepszej cenie to nie pusty slogan. Zakup surowców do produkcji kosmetyków realizowany jest według restrykcyjnych norm, dzięki czemu otrzymujemy najwyższej jakości produkty. Pracownicy działu zakupów i importu na bieżąco śledzą badania poszczególnych komponentów oraz innowacje w branży kosmetologicznej. Zawsze jesteśmy na bieżąco z aktualnymi trendami
Silcare na targach branżowych na całym świecie.
Z wielką przyjemnością bierzemy udział w polskich i zagranicznych targach kosmetycznych w roli wystawcy. Prezentujemy swoje produkty na największych targach w branży kosmetycznej na świecie: Cosmoprof Worldwide Bologna, Cosmoprof Asia Hong Kong, Cosmobeauty Seoul i China Beauty Expo Shanghai. To dla nas prestiż i doskonała okazja do prezentacji zarówno tych kosmetyków o ugruntowanej pozycji na rynku, jak również nowości, których wiele przygotowujemy każdego roku.
Wizja Silcare.
Marka stawia sobie za cel być bardzo wyrazistą, skupiać się na wartościach, które są istotne dla użytkowniczek – polskie pochodzenie, jakość, autentyczność, atrakcyjność cenowa.
Poprzez kolory, zapachy, konsystencję chcemy mieć wpływ na zmianę, inspirować do tego, by kobiety stawały się kim tylko chcą. „Mówimy «kobieta jest zmianą» zamiast «kobieta zmienną jest», zachęcamy «Bądź zmieniona» (Change is HERe) i odkrywaj siebie wraz z nami. Konsumenci kojarzą nas głównie z produktami do stylizacji paznokci.
Co ciekawe, cenią nas zarówno profesjonaliści, jak również użytkowniczki indywidualne. Zaskakujemy europejską jakością, odpowiadamy na potrzeby klientów, robimy to efektywniej, produkując w Polsce. Zbudowaliśmy wokół marki społeczność, która mobilizuje nas do ciągłego rozwoju.
Drogerie stacjonarne Silcare.
Choć firma istnieje na rynku od prawie 20 lat, to wciąż jest na nowo odkrywana przez klientki. Jej symbolem stał się mocno różowy słoiczek – kultowy już produkt Base One, światło-utwardzalny żel do stylizacji paznokci.
Spółka wytwarza swoje produkty w Gorzowie Wlkp, zatrudniając na miejscu ok. 400 osób. To tu powstają wielobarwne hybrydy, żele, ale również kosmetyka biała, czy produkty do odkażania. Wśród pielęgnacji odnajdziemy m.in. linię nappa – dedykowaną do stóp, pięknie pachnącą So Rose! So Gold! czy też SoPRO – serię pierwszych polskich lakierów hybrydowych bez HEMA.
Jednak dłonie i stopy, to nie tylko paznokcie, ale również nawilżona i wypielęgnowana skóra – filozofią naszej firmy jest kompleksowe podejście do ciała człowieka. Dlatego coraz częściej w naszym asortymencie pojawiają się właśnie środki do pielęgnacji skóry oraz włosów.
Kosmetyki marki Silcare można kupić w sieci wewnętrznej dystrybucji – dwudziestu sześciu Drogeriach Silcare na terenie całego kraju, sklepie internetowym marki www.nails.silcare.com, jak również u partnerów handlowychw kraju i na świecie.
Jeśli interesują Cię aktualne promocje w Drogeriach Silcare, chcesz znaleźć sklepy w swojej okolicy lub zamówić produkty – odwiedź nasze punkty stacjonarne! Sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy w jednej z 26 stacjonarnych Drogerii Silcare!
Jeżeli potrzebujesz fachowego wsparcia naszych konsultantek, doboru odpowiednich dla Ciebie artykułów do pielęgnacji, a może elegancko zapakowanego prezentu dla Ważnej dla Ciebie osoby, to znajdź Drogerię Silcare blisko Ciebie.

www.miraculum.pl, www.chopinperfumes.com, www.joko.pl

Wyjątkowa formuła oparta na skrobi ryżowej nie wymaga wyczesywania – wystarczy tylko spryskać włosy u nasady a następnie wmasować produkt i ułożyć fryzurę.
Włosy po zastosowaniu szamponu Batiste w zaledwie30 sekund zyskają świeżość jak po tradycyjnym myciu głowy a przy tym pozostaną miękkie i przyjemne w dotyku oraz pięknie pachnące.
Batiste oferuje najszerszą gamę zapachów ( ponad 40 wariantów), wersje dostosowane do koloru włosów -( dla blondynek, szatynek, brunetek)- ukrywające ślady siwizny i odrostów; zwiększające objętość, warianty z dodatkową funkcją detoksykacji skóry głowy oraz poręczne szampony w opakowania mini o pojemności 50 ml , które można przewozić w bagażu podręcznym.
Od 2012 na koncie marki Batiste znalazło się ponad 60 nagród, wyróżnień i statuetek, zdobytych zarówno w plebiscytach organizowanych przez portale jak i wydawnictwa branżowe oraz konkursach konsumenckich. W badaniach firmy Nielsen przeprowadzonych między lipcem 2018 a czerwcem 2020 marka Batiste zajęła pierwsze miejsce pod względem udziałów wartościowych i wolumenowych (w litrach) w sprzedaży w segmencie suchych szamponów w kategorii szamponów.* Według badań portali Wizaż i Ofeminin 99% kobiet deklaruje, że poleciłoby suchy szampon Batiste swoim bliskim oraz że sięgnie po niego ponownie.** Dane te są zbieżne z trendami ogólnoświatowymi – na całym świecie Batiste niezmiennie od ponad 40 lat jest liderem w kategorii suchych szamponów.
Więcej na www.batiste.pl

Założona w latach 90-tych firma rodzinna, z przyświecającym jej szacunkiem do tradycji regionu, swoją działalność biznesową skupia w szczególności w obszarze nieruchomości, hotelarstwa, produkcji, rolnictwa oraz handlu. W ostatnim dziesięcioleciu, z sukcesem Grupa wprowadziła do Polski: markę CH Carolina Herrera, Purificacion Garcia oraz kosmetyki Carmex. Od 1999 r. farmaceuci co roku uznają Carmex za nr 1 wśród rekomendowanych marek produkujących balsamy do ust sprzedawane bez recepty.
Także na płaszczyźnie działalności hotelarskiej firma pozostaje wśród pionierów. W swoim portfolio posiada: Bachleda Kasprowy Zakopane oraz pięciogwiazdkowy Bachleda Resort, a także otwarty z ogromnym sukcesem pierwszy w Polsce hotel kolekcji MGallery by Sofitel – Bachleda Luxury Hotel w centrum Krakowa, będący obecnie najbardziej luksusowym obiektem butikowym w mieście Polskich Królów. Nieustannie rozwijając swoją działalność, Bachleda Grupa Inwestycyjna zaangażowana jest również w segment deweloperski, budując ekskluzywne kompleksy mieszkalne z rozległym zapleczem Wellness & SPA. Firma może pochwalić się portfolio ponad 100 nieruchomości w całej Europie.

W swojej ofercie posiadamy szeroki wybór dermokosmetyków wspierających pielęgnację skóry problematycznej, jak również kosmetyków do codziennej pielęgnacji ciała i włosów. Nasze wiodące marki to m.in. Novaclear (doceniony przez naszych klientów w ponad 40 krajach, nagradzany w wielu plebiscytach w Polsce), GlySkinCare czy Regital.
Świadczymy także usługi produkcji kontraktowej. Posiadamy kompleksowy i nowoczesny park maszynowy, własne laboratoria badawcze oraz pracownię projektową. Nasz zespół charakteryzuje świeże spojrzenie na rynek kosmetyczny, połączone z doświadczeniem branżowych specjalistów. Nieprzerwanie śledzimy najnowsze trendy i szkolimy się w zakresie technologii, projektowania i produkcji.
Dbamy o bezpieczeństwo i prawidłowe spełnianie wymaganych norm. Wszystkie nasze produkty wytwarzane są zgodnie z najwyższymi standardami jakości GMP.

Venita znana w Polsce, Europie i wielu krajach świata marka kosmetyczna. Od ponad 30 lat jest producentem kosmetyków spełniających wysokie oczekiwania klientów w koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów oraz ciała. Unikalne receptury opracowuje fabryczne laboratorium. W produkcji korzysta z naturalnych surowców, opakowań z recyklingu oraz energii słonecznej. Stale rozwija i doskonali technologię aby spełniać rosnące oczekiwania klientów.
Wiodące marki:
Venita Henna Color unikalne połączenie koloryzacji i pielęgnacji włosów dzięki odżywczej hennie.
Venita Trendy Color koloryzacja włosów w wyjątkowych, ekspresyjnych kolorach.
Venita Trendy Brows kosmetyki do stylizacji brwi w najnowszych trendach.
Venita 1-Day zmywalna koloryzacja, włosów idealna dla młodzieży szkolnej.
Venita 100% Natural wegańskie, roślinne farby do włosów produkowane w 100% z naturalnych ajurwedyjskich ziół.
Venita BIO pielęgnacja włosów, rąk, stóp oraz całego ciała oparta na naturalnych składnikach.

Spółka specjalizuje się w dystrybucji kosmetyków zapachowych takich jak mgiełki do ciała, wody perfumowane, dezodoranty oraz kosmetyków pielęgnacyjnych – maseczki, antyperspiranty. Obecnie w ofercie firmy znajduje się kilkanaście serii produktów i ponad 250 skus.
Największą marką w portfolio 4Beauty 4You jest marka So…? – numer 1 wśród mgiełek do ciała na rynku masowym w Polsce i Wielkiej Brytanii. Dynamicznie rozwija się marka Miss So…? oraz Bespoke obecne na rynku w formie wód perfumowanych, mgiełek i dezodorantów.
Kolejnym rozpoznawalnym produktem w portfolio jest marka modowa Beverly Hills Polo Club – kwintesencja elegancji, sportu i luksusu. W dystrybucji 4Beauty 4You są kosmetyki dla kobiet i mężczyzn tej marki – dezodoranty, antyperspiranty oraz wody zapachowe.
Produkty z portfolio 4Beauty 4You można kupić w największych sieciach drogeryjnych. Pełne portfolio: www.4beauty4you.com

Reprezentujemy marki oraz prowadzimy dystrybucję kosmetyków profesjonalnych, niszowych, środków farmaceutycznych. Posiadamy ponad 15 letnie doświadczenie związane z dystrybucją i reprezentowanie marek na rynku Polskim oraz w krajach europy wschodniej.
Volt Baltija Polska jest właścicielem marki Men Rock, którą obecniewprowadzamy na rynek Polski
Prowadzimy kompleksowe projekty związane z procesem dystrybucji i sprzedaży, wspierając naszych partnerów na każdym etapie współpracy.
Naszymi mocnymi stronami jest doświadczenie i znajomość rynku.
Wyróżnia nas profesjonalny serwis i indywidulane podejście do planowania i działania.

Glossy Pops z USA . Kosmetyki 2w1 do pielęgnacji ust w uroczych opakowaniach w kształcie lizaka.
7days z Włoch kreatywna marka kosmetyków do pielęgnacji i makijażu skierowana do osób młodych . Wyznacza trendy w branży beauty i zyskuje coraz większą popularność, dzięki koncpecji , efektywnemu wyglądowi oraz jakości produktów. Główną ideą marki jest oferowanie inteligentnych rozwiązań makijażowych i pielęgnacyjnych dla każdego.
That’so z Włoch – innowacyjne kosmetyki do pielęgnacji i opalania w sprayu. Główną ideą marki jest Fast Beauty. Szybka pielęgnacja , szybki make up , oszczędność czasu , efekt całodniowy i wodoodporny.

Dzięki PricePanorama możesz codziennie otrzymywać aktualizacje i spersonalizowane raporty, które zawierają informacje o cenach, promocjach, dostępności oraz kluczowych atrybutach produktów konkurencyjnych w wybranych sklepach e-commerce. Dane są dostarczane nie tylko przez platformę internetową, ale również w formatach Excel, CSV oraz przez dostęp do bazy SQL, co ułatwia integrację z Twoimi wewnętrznymi narzędziami.
Dla każdego projektu tworzone są indywidualne rozwiązania, aby pomóc Ci w efektywnym monitorowaniu wybranych sklepów internetowych i szybszym reagowaniu na zmiany rynkowe.

dystrybucję krajową i międzynarodową oraz kompleksową obsługę logistyczną, w tym usługi
dodatkowe. Firma zatrudnia około 3800 pracowników, posiada magazyny o łącznej
powierzchni ponad 560 tys. m2 i dysponuje flotą około 5000 nowoczesnych środków
transportu. Specjalizuje się w obsłudze różnych grup produktowych, takich jak artykuły
spożywcze, FMCG, kosmetyki, towary przemysłowe oraz chemikalia i towary ADR.
Funkcjonująca od lat sieć oddziałów zapewnia szybkie i bezpieczne przemieszczanie
przesyłek zarówno na terenie Polski, jak i całej Europy. Dla klientów poszukujących nowych i
optymalnych rozwiązań biznesowych, spółka oferuje usługi co-manufacturingu i
co-packingu,
obejmujące produkcję i pakowanie towarów od indywidualnych zamówień po duże akcje
promocyjne.

www.annacosmetics.com.pl

Marki z naszej dystrybucji są polecane przede wszystkim przez specjalistów z dziedziny kosmetologii i dermatologii, co świadczy o ich doskonałej jakości oraz skuteczności.
Co nas wyróżnia?
W naszej ofercie znajdą Państwo produkty oparte na najnowszych osiągnięciach technologicznych, wykorzystujące zaawansowane rozwiązania, które przynoszą niezrównane efekty.
Cieszą się one zaufaniem szerokiego grona klientów, którzy regularnie sięgają po nasze kosmetyki, doceniając ich efektywność.
Dzięki licznym pozytywnym opiniom zadowolonych użytkowników oraz specjalistów z branży kosmetycznej, mogą Państwo mieć pewność, że wybierając nasze produkty, inwestujecie w najlepszą pielęgnację domową.
CEO: Patrycja Machnikowska-Gonzalo
office@mapcompany.pl
SALES & SOCIAL MEDIA MENAGER: Julia Krycka
julia.krycka@mapcompany.pl

„Nie chodzi tylko o to, by pięknie wyglądać, ale aby piękno dawało siłę do działania, zmiany siebie i świata na lepsze.” Krystyna Janda
www.janda.pl

Elfa Pharm Sp. z o.o. – producent kosmetyków pod markami Green Pharmacy, Dr. Sante, O’Herbal, The Doctor oraz wielu innych. Elfa Pharm jest częścią międzynarodowej Grupy Elfa, która posiada w swoim portfolio 23 kosmetyczne marki, 2 centra R&D, 5 fabryk kosmetycznych oraz własną fabrykę opakowań. Elfa od 27 lat tworzy kosmetyki, które pozwalają czuć się pięknie ludziom w ponad 60 krajach świata. Fabryka Elfa Pharm znajduje się w centrum Polski, w czystej strefie ekologicznej i specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków, kosmetyków dla aptek oraz kosmetyków do włosów.
https://elfapharm.pl/

Na bazie wieloletniego doświadczenia i zamiłowania do kosmetyków w 2021 roku powstała firma Yigit Sp. z o. Na początku zostaliśmy oficjalnym partnerem marki Topface, z którą prężnie się rozwijamy w dziedzinie sprzedaży kosmetyków do makijażu. Po niedługim czasie dołączyły inne topowe marki z rynku Tureckiego, takie jak: Moira, Dermokil, Charmens, Lyonar, Gabrini, Highgenic. Cały czas się rozwijamy aby kolejne marki dołączyły do naszego zespołu. Chcemy zapewnić naszym klientom wysoki poziom naszej oferty w atrakcyjnych cenach. Yigit Sp. z o.o jest oficjalnym dystrybutorem tych marek, co czyni go wyjątkowym. Poniżej przybliżamy je Państwu:
Topface – to „maksymalna jakość – optymalna cena”, weszła na światowy rynek kosmetyczny w 2011 roku z bogatym i różnorodnym doświadczeniem w branży kosmetycznej. Jest firmą Turecką obecną w 45 krajach na 5 kontynentach. Najważniejszym czynnikiem zadowolenia klientów jest „jakość” przy stosunkowo niskich cenach. Firma, posiada certyfikaty ISO 9001:2015 oraz ISO 22716:2007 Cosmetic GMP. Jest regularnie audytowana przez międzynarodowe firmy audytorskie, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa w ich używaniu.
DERMOKIL – dzięki 30-letniemu doświadczeniu EZEL Kozmetik wyprodukował pod marką Dermokil około 500 produktów w kategoriach pielęgnacja skóry, pielęgnacja włosów, pielęgnacja dłoni i ciała. Produkcja kosmetyków prowadzona jest na powierzchni 20 000 m2, w higienicznych warunkach zgodnych z SEDEX/ SMETA, HACCP, GMP, Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001:2015. Najbardziej uderzającą cechą naszej marki jest to, że naszym surowcem jest glina, czyli ziemia mineralna, która jest najbardziej odpowiednim materiałem dla natury ludzkiej. Dzięki oczyszczającym, regenerującym, regenerującym, nawilżającym i ochronnym właściwościom.
MOIRA – rozpoczęła swoją historię 10 lat temu od marzenia o stworzeniu znanych na całym świecie kosmetyków zaprojektowanych przez kobietę dla kobiet!. Wszystkie produkty są przyjazne dla skóry i nie zawierają parabenów, wzbogacone o witaminę E, masło shea, oliwę z oliwek, olejek z drzewa herbacianego. Posiadają̨ certyfikat i analizy potwierdzające zawartość składników aktywnych oraz czystość́ i bezpieczeństwo.
Charmens – wyrobiła sobie markę w branży od 25 lat i ma silną historię komercyjną. Swój pierwszy krok zrobiła w sektorze z perfumami. W 2018 roku wyprodukowała dyfuzory do pomieszczeń. Z biegiem czasu dodała wiele nowych produktów do swojej oferty i zgodnie ze strategią stała się wiodącą firmą w branży.
www.topface.pl; www.cosmeteria.pl;

Jedną z kluczowych marek w portfolio Corri Sp. z o.o. jest marka TESORI D’ORIENTE — skarby orientu nie tylko z nazwy, ale przede wszystkim z funkcjonalności i doznań, jakie niosą walory zapachowe marki.
W dzisiejszym świecie, pełnym zgiełku i pośpiechu, ten moment rutyny pielęgnacyjnej, kiedy jesteśmy ze sobą sam na sam, może stać się kluczem do odnalezienia spokoju i równowagi.
Jako Tesori d’Oriente zachęcamy do odkrywania świata w kontekście poznawania zapachów i składników z różnych zakątków globu. To one przenoszą nas w różne miejsca i są prawdziwą podróżą dla naszych zmysłów.
Marka jest również sama w sobie podróżą do Włoch. To tam powstała i propaguje włoskie podejście do życia, czyli zwolnienie, podejście “la dolce vita” i skupienie się na swoim wewnętrznym pięknie.
Podczas Forum Branży Kosmetycznej zapraszamy Państwa do praktycznego poznania portfolio marki Tesori D’Oriente i spotkania się z naszymi przedstawicielami na oficjalnym stoisku wystawienniczym w trakcie konferencji.
Tesori D’Oriente to marka parasolowa w ramach której znajdziecie Państwo wysokiej jakości produkty z kategorii Personal Care, Household chemicals and Laundry.
Jakość, konsystencja, nuty zapachowe, opakowania oraz dobrze przemyślana polityka cenowa marki — to wszystko czyni nas doskonałym partnerem do rozmów z Państwem.
Aby zbudować najlepszą ofertę, szytą na miarę potrzeb Waszych konsumentów, już dziś zapraszamy Państwa do wspólnych rozmów.
W portfolio Corri Sp. z o.o. znajdziecie Państwo również wiele innych marek, które prezentujemy na www.corri.pl

Produkty dystrybuowane są w krajach Europy Środkowej (Austria, Czechy, Litwa, Łotwa, Rumunia, Słowacja) i Zachodniej (Hiszpania, Holandia, Niemcy, Portugalia, Włochy), Kanadzie a także w krajach Bliskiego Wschodu (Katar, Zjednoczone Emiraty Arabskie) i Azji (Hong Kong, Malezja, Singapur).
Firma Selcos Distribution sp. z o.o. powstała w 2002 roku z pasji i zamiłowania do branży kosmetycznej jej właściciela, który postanowił wprowadzić na rynek polski wybrane marki mniej znane w tamtym czasie na rynku krajowym, będące jednak globalnymi brandami cenionymi za wyjątkowa jakość, zaawansowane technologie, czystość procesu produkcji i szeroki asortyment produktów.
W ciągu kolejnych lat firma Selcos Distribution sp. z o.o. rozwinęła dystrybucję marek pielęgnacyjnych, makijażowych i zapachowych zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym. W chwili obecnej firma posiada w swoim portfolio kilkanaście marek, które dystrybuowane są do wiodących sieci perfumeryjnych i drogeryjnych takich jak Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe, Marionnaud w ponad dwudziestu krajach świata. Aktywna obecność w kanałach społecznościowych oraz śledzenie najnowszych trendów rynkowych pozwala nam na ciągłe wzbogacanie portfolio marek o kosmetyczne bestsellery.






Dystrybucja rozwinięta jest w ponad 93 krajach na całym świecie. W 2022 roku powstała również pierwsza fabryka w Polsce, w Radomiu. Staleks odpowiedzialnie podchodzi do kwestii jakości produkowanego narzędzia. W przedsiębiorstwie wprowadzono system kontroli wejść i wyjść. Kontrola jakości przychodzących surowców przeprowadzana jest w certyfikowanych laboratoriach,
gdzie analizowane są wskaźniki chemiczne i fizyczne stali. Do produkcji narzędzi przedsiębiorstwo wykorzystuje medyczną stal nierdzewną dostarczaną z Hiszpanii, która charakteryzuje się dużą odpornością na korozję oraz twardością, co pozwala narzędziu jak najdłużej zachować jakość ostrzenia. Z tej stali wykonane są zarówno narzędzia profesjonalne, jak i asortyment do użytku domowego. Produkcja Staleks to nowoczesna technologia i wysoki poziom profesjonalizmu, których połączenie pozwala stworzyć narzędzia godne najwyższego wyróżnienia.

EURUS sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest jednym z wiodących producentów i
dystrybutorów kosmetyków w Polsce. W ofercie firmy znajduje się ponad 20 marek
kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów (ponad 3500 SKU). Współpracujemy z
ponad 300 klientami B2B. Eurus jako największy dystrybutor kosmetyków marek
koreańskich w Polsce, wybiera i wprowadza na polski rynek wyłącznie produkty innowacyjne
i mające największy potencjał sprzedażowy. Są to m.in. MEDIHEAL, ésfolio, PETITFÉE,
ORJENA. Od kilku lat spółka stawia na produkcję własnych linii kosmetycznych: Neboa,
KIMOCO Beauty, KIMOCO Young, REVOSS Professional, Mevelle Professional oraz
Receptury Zielarki. Produkty marek z portfolio EURUS można kupić w największych sieciach
drogeryjnych, w sklepach internetowych i marketach na terenie całego kraju. Marka Neboa
sprzedawana jest również na terenie Niemiec, Chorwacji, Ukrainy, Rumunii, Stanów
Zjednoczonych i Kanady

Produkty marki Garett obecne są w sieciach największych elektromarketów w Polsce, drogeriach i w 19 krajach Europy. Zostały uhonorowane m.in. odznaczeniem „Kobieca Marka Roku 2021”, a w obecnym roku aktorka i influencerka, Olga Kalicka, została ich ambasadorką.


Od zestawów do makijażu, które podkreślają świąteczny blask, po produkty do pielęgnacji skóry zaprojektowane tak, aby rozpieszczać w okresie dawania prezentów, Paris Beauty jest Twoim zaufanym partnerem w tworzeniu niezapomnianych doświadczeń związanych z prezentami.
Nasze doświadczenie w zestawach upominkowych na Boże Narodzenie Boże Narodzenie to czas hojności, ciepła i świętowania, a w Paris Beauty rozumiemy, jak ważne jest oferowanie opcji prezentów, które odzwierciedlają ducha sezonu. Opanowaliśmy sztukę tworzenia zestawów upominkowych kosmetyków, które są idealnymi prezentami dla miłośników piękna na całym świecie.
Każdy z naszych zestawów jest starannie zaprojektowany z myślą o świątecznych klientach, zapewniając płynne połączenie jakości, estetyki i przystępnej ceny. Nasze zestawy upominkowe to znacznie więcej niż tylko produkty – to doświadczenia. Każdy zestaw pakujemy z dbałością, aby obdarowany poczuł radość z rozpakowywania czegoś wyjątkowego. Niezależnie od tego, czy jest to luksusowy zestaw do pielęgnacji skóry do zimowego nawilżenia, czy też żywy zestaw do makijażu na przyjęcia świąteczne, nasze kolekcje zapewniają piękno, wygodę i odrobinę paryskiego uroku.
Asortyment produktów Paris Beauty W Paris Beauty oferujemy szeroką gamę produktów kosmetycznych, w tym:
1. Opakowanie o tematyce świątecznej: Znakiem rozpoznawczym naszej marki jest zaangażowanie w świąteczne opakowania. Rozumiemy, że atrakcyjność prezentu świątecznego tkwi nie tylko w samym produkcie, ale także w prezentacji. Nasi projektanci nieustannie pracują nad tworzeniem wizualnie oszałamiających opakowań, które oddają magię sezonu. Od bogatych, ciepłych schematów kolorów po zabawne ilustracje o tematyce zimowej, dbamy o to, aby każdy zestaw upominkowy wydawał się ekscytującym, luksusowym prezentem.
2. Zestawy do makijażu: Nasze zestawy do makijażu są podstawą naszych kolekcji świątecznych. Oferujemy różnorodne asortymenty, w tym palety cieni do powiek, zestawy błyszczyków do ust, zestawy rozświetlaczy i wiele innych, wszystkie zaprojektowane tak, aby tworzyć oszałamiające makijaże na okres świąteczny. Rozumiemy, że klienci szukają zarówno praktyczności, jak i luksusu, a nasze zestawy do makijażu zapewniają właśnie to – wysokiej jakości produkty pięknie zapakowane, aby łatwo je podarować.
3. Produkty licencjonowane: Paris Beauty specjalizuje się również w tworzeniu licencjonowanych produktów kosmetycznych, które zawierają ukochane postacie, ikony popkultury i ekskluzywne wzory. Niezależnie od tego, czy współpracujemy z globalnie rozpoznawalnymi franczyzami, czy tworzymy kolekcje limitowane, nasze licencjonowane produkty dodają element zabawy i ekskluzywności do doświadczenia wręczania prezentów. Produkty te są szczególnie popularne wśród młodszych odbiorców, co czyni je idealnymi dla sprzedawców detalicznych, którzy chcą przyciągnąć szerokie grono klientów w okresie świątecznym.
Kontact : Malgorzata Garozzo 605 259 386 Georges Garozzo 502 002 464

MG Evolution® to nowoczesna fabryka kosmetyków, która łączy innowacyjne
technologie z pasją do tworzenia wyjątkowych produktów. Dzięki zaawansowanemu
parkowi maszynowemu bazującemu na urządzeniach marki Urliński oraz zespołowi
ekspertów, dostarczamy kosmetyki, które spełniają najwyższe światowe standardy
jakości i efektywności.
Właścicielami firmy są dr Żaneta Gortat-Stanisławska, od lat związana z branżą
beauty, oraz Marcin Gortat, były zawodnik NBA, którzy wspólnie łączą pasję do
kosmetyków z wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu nowoczesnego biznesu.
Skupiamy się na Twoich potrzebach
W MG Evolution® wiemy, że kluczem do sukcesu jest dostosowanie naszych działań
do oczekiwań klientów. Dlatego nie tylko produkujemy kosmetyki – my je tworzymy
w oparciu o Twoje wizje, trendy rynkowe oraz innowacyjne rozwiązania. Nasze
doświadczenie oraz nowoczesne technologie gwarantują, że każdy projekt
przyniesie oczekiwane efekty.
Zaawansowany park maszynowy – gwarancja jakości
Nasze procesy produkcyjne opierają się na ultranowoczesnym parku maszynowym
bazującym na urządzeniach marki Urliński, wyposażonym w renomowane
mieszalniki homogenizujące i linie dozujące. To właśnie dzięki tym rozwiązaniom
optymalizujemy produkcję, zapewniając najwyższą jakość i powtarzalność
kosmetyków.
Innowacje, które wspierają Twój biznes
Nasz dział R&D w Łodzi oraz w Warszawie wspierany przez laboratoria fizyko-
chemiczne, to prawdziwy motor innowacji. Stale śledzimy światowe trendy
kosmetyczne, testujemy nowe formuły i sprawdzamy ich stabilność, aby zapewnić,
że każdy produkt spełnia najwyższe wymagania. Oferujemy personalizację i rozwój
unikalnych receptur, które wyróżnią Twoją markę na rynku.
Bezpieczeństwo i certyfikowane standardy
Działamy zgodnie z normami ISO 22716 oraz ISO 14001, co potwierdza nasze
zaangażowanie w zachowanie najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa.
Nasze procesy są monitorowane na każdym etapie, a gniazdowy system produkcji
eliminuje ryzyko zakażeń krzyżowych, dzięki czemu możesz mieć pewność, że
Twoje kosmetyki są nie tylko innowacyjne, ale także bezpieczne.
Elastyczność w działaniu
Niezależnie od tego, czy masz już gotową koncepcję, czy dopiero ją tworzysz –
jesteśmy tu, by Ci pomóc. Nasza oferta obejmuje pełen proces produkcji
kosmetyków, od badań, przez produkcję, aż po wsparcie marketingowe. Możesz
zlecić nam każdy etap lub skorzystać z dowolnej usługi, którą oferujemy.
Współpracując z MG Evolution®, zyskujesz partnera, który zapewni wsparcie
na każdym kroku.
Twoje marzenia w rękach profesjonalistów
MG Evolution® to nie tylko fabryka kosmetyków, to zespół ekspertów, dla których
praca jest pasją. Tworzymy kosmetyki, które inspirują, działają i budują sukces
Twojej marki. Wspólnie wypracujemy receptury, które zaspokoją najbardziej
wymagające potrzeby rynku, a Twój kosmetyk stanie się produktem pożądanym
przez konsumentów.
Poznaj nasze marki
MG Evolution® posiada własne linie kosmetyczne, dedykowane zarówno dla
dorosłych, jak i dzieci. W tym O-MEDIC® – zaawansowaną pielęgnację dla
dorosłych, O-MEDIC® MEN – specjalistyczną linię dla mężczyzn stworzoną przez
Marcina Gortata, oraz Dotki – delikatne i bezpieczne kosmetyki dla dzieci. Każda z
tych linii została opracowana z najwyższą starannością, by spełniać zróżnicowane
potrzeby naszych klientów.
Z nami osiągniesz sukces!
www.mg-evolution.com

przedsiębiorstwo ze 100% polskim kapitałem obecne na rynku od ponad 30 lat. Właściciel marek Brait, Professional Style, Jean Marc, Sweet Candy, 4Seasons , Look Expert i Concertino.
Dramers to także ceniony partner w obszarze produkcji kontraktowej.
Bazując na wieloletnim doświadczeniu, swoim Klientom oferujemy zróżnicowane portfolio produktów w popularnych kategoriach rynkowych: air care, home care, body care, hair care, body fragrance. Nasze produkty są dostępne w Polsce oraz ponad 50 rynkach eksportowych na całym świecie.
www.dramers.com.pl

Nowoczesne technologie.
Działalność firmy opiera się na zaawansowanych technologiach i ciągłym doskonaleniu procesów produkcyjnych. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i systematycznym badaniom ma miejsce stały rozwój produktów.
Elastyczność dla różnorodnych potrzeb.
Oferta ALTRO obejmuje szeroki asortyment produktów, dostosowanych do różnorodnych potrzeb i oczekiwań Klientów. Jesteśmy w stanie sprostać każdemu zadaniu w obszarze naszej specjalizacji. Gwarantujemy zaangażowanie i współpracę na każdym etapie naszych działań.
Współpraca oparta na zaufaniu.
ALTRO Sp. z o.o. kładzie nacisk na profesjonalizm i partnerstwo, w codziennych działaniach służy pomocą i doradztwem. Zespół ekspertów służy radą w doborze odpowiednich produktów oraz udziela wsparcia, zapewniając pełne zadowolenie i efektywność zastosowanych rozwiązań.
Certyfikat IFS HPC.
Firma posiada certyfikat IFS HPC co potwierdza, że nasze produkty spełniają najwyższe wymagania jakościowe i są bezpieczne dla użytkowników. Stanowi to gwarancję, że produkowane przez nas wyroby są zgodne z najnowszymi normami i standardami branżowymi. Jakość i bezpieczeństwo produktów oraz zadowolenie naszych Klientów jest dla nas priorytetem.
Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona naszej społeczności Klientów.
KONTAKT:
Mirosław Fryt e-mail: miroslaw.fryt@coverefresh.pl
Dorota Skrzypczak e-mail: dorota.skrzypczak@coverefresh.pl

Marka Slavica to synonim jakości i doświadczenia w branży kosmetycznej, oferując produkty
oparte na sprawdzonych składnikach, znajomości rynku i wyczuciu trendów. Nasze portfolio
obejmuje rozpoznawalne linie: Slavica, TimeOut, TimeOut Professional, Bergson i
Podosanus, które zaspokajają potrzeby najbardziej wymagających klientów – od codziennej
pielęgnacji, przez profesjonalne zabiegi, aż po produkty outdoorowe. Wyróżniamy się nie
tylko doskonałą jakością, ale także szerokimi zasięgami – nasze rolki na TikToku dla marki
TimeOut osiągają nawet 2,2 mln wyświetleń, co świadczy o dużym zainteresowaniu i
potencjale rynkowym. Inwestycja w Slavica to pewność dotarcia do szerokiego grona
konsumentów, wspartego skutecznymi działaniami marketingowymi. Zapewniamy szeroką
dostępność produktów zarówno online, jak i stacjonarnie, dzięki rozbudowanej sieci
dystrybucyjnej. Slavica to marka, która buduje swoją przyszłość na solidnych fundamentach
– dołącz do nas i skorzystaj z naszego potencjału

produkcji opakowań oraz wszelkiego rodzaju papierowych materiałów reklamowych. Dużym
atutem firmy jest własny dział konstrukcyjny, który projektuje nowe, ciekawe i unikatowe
opakowania dostosowane do indywidualnych potrzeb. Wśród klientów drukarni znajdują się
światowe koncerny z branży farmaceutycznej, kosmetycznej, spożywczej a także mniejsze
firmy zorientowane na współpracę z rzetelnym producentem wysokiej jakości materiałów.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma stale inwestuje w rozwój technologiczny
oraz utrzymuje certyfikaty takie jak: FSC, PEFC, ISO 9001:2015. W ostatnim czasie
drukarnia wdrożyła, certyfikowała i utrzymuje standard BRC PM 6:2019, który jest
odpowiedzią na wymagania dotyczące produkcji opakowań dla branży spożywczej.
Nieustającym celem firmy jest ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług poprzez
kompleksowe spełnianie oczekiwań klientów.

detalicznym, zaopatrujący swym szerokim asortymentem sklepy, apteki i sieci drogerii w
Polsce oraz Europie.
Od 1991 roku sukcesywnie na terenie Polski, rozbudowując sieć dystrybucji. Asortyment
naszej hurtowni liczy ponad 20 od ponad 300 marek z całego świata. Jako czołowy
dystrybutor kosmetyków w Polsce stawiamy na
nowoczesne rozwiązania. Priorytetem jest dla nas profesjonalizm i
wysoki poziom obsługi Klienta na każdym etapie współpracy. Oferta hurtowa Sonia Sp. z
o.o. to przede wszystkim szeroka gama
bestsellerowych marek proponujących Klientom kosmetyki do makijażu, ale także produkty
pielęgnacyjne oraz kosmetyki dedykowane profesjonalnym gabinetom i salonom SPA.

znajduje się pod Warszawą w Mościskach.
Pracując w kreatywnym zespole od ponad dwudziestu lat jako firma, poznaliśmy wszelkie tajniki
tworzenia i produkcji kosmetyków.
W tym czasie wyprodukowaliśmy ponad 150 000 000 kosmetyków, w tym ponad 90 000 000
balsamów do ust. Wdrożyliśmy na rynek ponad 1 000 produktów naszych marek, stworzyliśmy
tysiące receptur.
Naszą misją jest produkcja innowacyjnych kosmetyków w efektywny i bezpieczny sposób
podkreślających piękno twarzy i ciała.
Nasze produkty to połączenie kreatywności z najlepszymi światowymi trendami. Każdego roku nasza
ekipa nieustannie wzbogaca portfolio o unikalne perełki, które zaskakują i inspirują.
Wierzymy w harmonię z naturą, dlatego pakujemy nasze naturalne, organiczne, wegańskie formulacje
w pełni biodegradowalne i przyjazne dla środowiska papierowe tuby.
Taka jest nasza wizja piękna – odpowiedzialna i świadoma.

oferującym szeroką gamę produktów do paznokci oraz kosmetyków do makijażu.
Jesteśmy liderem na rynku polskim w produkcji lakierów i odżywek do paznokci.
Posiadamy bogatą paletę kolorystyczną zgodną z najnowszymi trendami. Tylko u nas
znajdziecie oprócz lakierów tradycyjnych, lakiery hybrydowe, lakiery oddychające,
lakiery wegańskie, lakiery dla dzieci a nawet lakiery dla mężczyzn!
Wszystkie nasze produkty powstają ze starannie dobranych składników i
odpowiadają najwyższym europejskim standardom. W swoim portfolio posiadamy
cztery marki: ados cosmetics – kosmetyki dobrej jakości w dobrej cenie, art de
Lautrec – produkty premium, Mr Nail produkty do profesjonalnej pielęgnacji
paznokci oraz Vegan Natural linia kosmetyków wegańskich opartych na naturalnych
składnikach.
Oferujemy również kosmetyki pod marką własną – Private Label. Nasze szerokie
doświadczenie w tym zakresie obejmuje doradztwo przy wyborze opakowań poprzez
dobór kolorystyki po tworzenie i etykietowanie produktu finalnego. Działamy na tym
gruncie od wielu lat z partnerami krajowymi i zagranicznymi. Współpracujemy
zarówno z hurtowniami, sieciami jak również klientami indywidualnymi.
Konkurencyjne ceny oraz ciągły rozwój gwarantują satysfakcję wszystkim naszym
odbiorcom.

Nasze receptury oparte są o wysokiej zawartości naturalne, eteryczne olejki, m.in. z paczuli, drzewa sandałowego, mięty, lawendy, szwajcarskiej pinii czy eukaliptusa.
Ciepła kąpiel z dodatkiem soli termalnej Kneipp, idealnie inhaluje i łagodzi stany zapalne. Sól pozyskiwana jest z warzelni panwiowej Salina Luisenhall z czystej, naturalnej solanki, która na głębokości 460 metrów, wzbogaca się ze złóż soli mającego 250 milionów lat prastarego morza.
Naturalnie czysta solanka, nie zawiera zanieczyszczeń i chemicznych dodatków.
Balsamy do ust Kneipp zawierają 100% naturalnych składników i są produktami wegańskimi, a ich piękne opakowanie wykonane jest ze składników przyjaznych naturze.

kompleksowej i obiektywnej wiedzy o ekspozycji produktów w sklepie, pozwalając lepiej
rozumieć rynek i efektywniej zarządzać dostępnością towarów.
KLUCZOWE FUNKCJE:
Image recognition
Integrujemy technologie rozpoznawania obrazów z procesami biznesowymi, wspierając
pracę przedstawicieli handlowych, merchandising i audyty punktów sprzedaży.
Marketeye monitoruje m.in. dostępność, poprawność ułożenia i cenę produktów, co pozwala
zarządzać asortymentem bardziej efektywnie.
Optymalizacja planogramów
Oferujemy rozwiązania do tworzenia i optymalizacji planogramów, co umożliwia lepsze
rozmieszczanie produktów na półkach.
Zarządzanie danymi
Dostarczamy dokładne i rzetelne dane o produktach, co ułatwia zarządzanie asortymentem.
Redukcja kosztów i poprawa wydajności
Marketeye ogranicza koszty wizyt handlowych i pozwala kontrolować wydajność zespołów
terenowych zwiększając ich produktywność.
Monitorowanie w czasie rzeczywistym
System śledzi stan produktów na bieżąco, co minimalizuje out of stock
Weryfikacja planogramów
Umożliwiamy skuteczną weryfikację realizacji planogramów i przestrzeganie wytycznych
merchandisingowych w terenie.
www.marketeye.pl

PATRONAT BRANŻOWY

PATRONAT BRANŻOWY

PATRONAT MEDIALNY
