Dolores Greń

Dolores Greń

Strateg Marketingowy

Strateg marketingowy, pomaga branży beauty świadomie podchodzić do marketingu, zarządzania, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe. Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim.  

Związana m.in. z Wyższą Szkołą Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia z „Marketingu usług kosmetologicznych”, a także Collegium da Vinci i Uniwersytetem Szczecińskim. 

Autorka publikacji w czasopismach branżowych. Na koncie ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach. 

Praktyk, manager, związana aktywnie z marketingiem od 15 lat, pracowała po stronie agencji reklamowych, przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach, głównie z branży health&beauty. Współpracowała z markami i dystrybutorami: Tołpa, Superpharm, Silcare, Clochee, Cosmedix, Ayuna, Dr Max, Este Group. 

Absolwentka MBA Business Trends, certyfikowany Trener biznesu. Z wykształcenia biolog, kosmetolog, ukończyła program Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga. 

12:40 pm - 1:20 pm

DEBATA: Kosmetyki w handlu – strategie asortymentowe i sprzedażowe na przyszłość.

Scroll to Top