Program Forum Branży Kosmetycznej 2023
Forum Branży Kosmetycznej 2023
19 października, 2023
8:00 am - 9:20 am
Rejestracja
Czas od dokonania rejestracji do 9.20 to idealny moment na poranną kawę, coś słodkiego oraz networking.
9:20 am - 9:30 am
Powitanie Gości
9:30 am - 9:55 am
Trendy w branży kosmetycznej i higieny osobistej w 2024 r. według firmy Mintel
9:55 am - 10:20 am
Jak wykorzystać tempo zmian na rynku beauty do rozwoju omnichannelowego biznesu?
10:20 am - 10:40 am
Zaadoptuj Retail Media 2.0 – nowe źródło zysków dla Twojej firmy
10:40 am - 11:30 am
DEBATA: Beauty e-commerce i technologie jutra
Magdalena Grabowska
Dyrektor Marketingu | Ziko Dermo
Agnieszka Zychora
Head of Group Category Health & beauty | Allegro
Michał Kwapisz
Head of Ecommerce | KInesso
Marcin Lenkiewicz
Współzałożyciel i Wiceprezes | Grupa Blix
Jędrzej Karasek
Dyrektor Generalny | Primavera Parfum Group
Katarzyna Czuchaj - Łagód
Dyrektor Zarządzająca | Mobile Institute
11:30 am - 11:55 am
PRZERWA KAWOWA
11:55 am - 12:20 pm
Ewolucja konsumentów w branży kosmetycznej. Analiza preferencji i decyzji zakupowych shopperów. Raport Brands We Shop 2023
12:20 pm - 12:40 pm
Czy mydło wszystko umyje? - Jak kosmetyki do kąpieli dla dzieci mogą nakręcić kategorię na nowo?
12:40 pm - 1:20 pm
DEBATA: Kosmetyki w handlu – strategie asortymentowe i sprzedażowe na przyszłość.
Edyta Kresińska
Doradca Zarządu ds. Marketingu | Drogerie Jawa
Dolores Greń
Strateg Marketingowy
Katarzyna Konkel
CEO – Omnisense, Dyrektor ds. strategii Customer Experience | Schwitzke Górski
Rafayel Asatryan
General Manager | Serpol Cosmetics
Klaudia Rudewicz
Dyrektor Generalna Ambra | Grupa Eurocash
Paweł Pietruszka
Managing Director | Europe Distribution Group
1:20 pm - 2:20 pm
LUNCH
2:20 pm - 2:45 pm
Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe?
2:45 pm - 3:05 pm
Jak pracować z blogerami i odpowiedzialnie budować marketing w mediach społecznościowych?
3:05 pm - 3:25 pm
Samoobsługowe nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej.
3:25 pm - 3:45 pm
Tradycja i perspektywa dla surowców pszczelich w kontekście produktów na rynku kosmetycznym.
3:45 pm - 4:05 pm
PRZERWA KAWOWA
4:05 pm - 4:25 pm
Jak rozwiązania fintech usprawniają handel zagraniczny?
4:25 pm - 4:45 pm
Mikrokapsułki - nowoczesny trend poszerzający sprzedaż kosmetyku
4:45 pm - 5:30 pm
Od natury do metaprzestrzeni – beauty trendy przyszłości. Wyzwania, zagrożenia, szanse dla polskiego sektora kosmetycznego.
Katarzyna Zielińska
Corporate Social Media Business Strategy | Perfomance Media
Agnieszka Plencler
Prezeska | Fundacja Forum Konsumentów
Bartosz Bobczyński
Lider Consumer Industry | Deloitte Central Europe
Ewa Blocher
Prezes Zarządu | Dax Cosmetics
Małgorzata Greszta
Partnerka Zarządzająca | CSR Consulting, Inicjatorka Polskiego Paktu Plastikowego
Justyna Żerańska
Senior Regulatory Affairs Manager | Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego KosmetyczniPL
6:45 pm - 12:00 am
Prezentacja wyników konsumenckiego badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.
6:45 pm - 12:00 am
Prezentacja wyników konsumenckiego rankingu „Drogeria Roku 2023” oraz rozdanie nagród Drogeria Roku 2023
Koktajl party
Moderatorzy konferencji:
Katarzyna Bochner-Boguta
redaktor naczelna portalu wiadomoscikosmetyczne.pl
Łukasz Barbacki
współwłaściciel Barbacki-Consulting