Program Forum Branży Kosmetycznej 2023
Forum Branży Kosmetycznej 2023
19.10.2023
08:00 - 09:20
Rejestracja
Czas od dokonania rejestracji do 9.20 to idealny moment na poranną kawę, coś słodkiego oraz networking.
09:20 - 09:30
Powitanie Gości
09:30 - 09:55
Trendy w branży kosmetycznej i higieny osobistej w 2024 r. według firmy Mintel
09:55 - 10:20
Jak wykorzystać tempo zmian na rynku beauty do rozwoju omnichannelowego biznesu?
10:20 - 10:40
Zaadoptuj Retail Media 2.0 – nowe źródło zysków dla Twojej firmy
10:40 - 11:30
DEBATA: Beauty e-commerce i technologie jutra
Magdalena Grabowska
Dyrektor Marketingu | Ziko Dermo
Agnieszka Zychora
Head of Group Category Health & beauty | Allegro
Michał Kwapisz
Head of Ecommerce | KInesso
Marcin Lenkiewicz
Współzałożyciel i Wiceprezes | Grupa Blix
Jędrzej Karasek
Dyrektor Generalny | Primavera Parfum Group
Katarzyna Czuchaj - Łagód
Dyrektor Zarządzająca | Mobile Institute
11:30 - 11:55
PRZERWA KAWOWA
11:55 - 12:20
Ewolucja konsumentów w branży kosmetycznej. Analiza preferencji i decyzji zakupowych shopperów. Raport Brands We Shop 2023
12:20 - 12:40
Czy mydło wszystko umyje? - Jak kosmetyki do kąpieli dla dzieci mogą nakręcić kategorię na nowo?
12:40 - 13:20
DEBATA: Kosmetyki w handlu – strategie asortymentowe i sprzedażowe na przyszłość.
Edyta Kresińska
Doradca Zarządu ds. Marketingu | Drogerie Jawa
Dolores Greń
Strateg Marketingowy
Katarzyna Konkel
CEO – Omnisense, Dyrektor ds. strategii Customer Experience | Schwitzke Górski
Rafayel Asatryan
General Manager | Serpol Cosmetics
Klaudia Rudewicz
Dyrektor Generalna Ambra | Grupa Eurocash
Paweł Pietruszka
Managing Director | Europe Distribution Group
13:20 - 14:20
LUNCH
14:20 - 14:45
Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe?
14:45 - 15:05
Jak pracować z blogerami i odpowiedzialnie budować marketing w mediach społecznościowych?
15:25 - 15:45
Tradycja i perspektywa dla surowców pszczelich w kontekście produktów na rynku kosmetycznym.
15:45 - 16:05
PRZERWA KAWOWA
16:05 - 16:25
Jak rozwiązania fintech usprawniają handel zagraniczny?
16:25 - 16:45
Mikrokapsułki - nowoczesny trend poszerzający sprzedaż kosmetyku
16:45 - 17:30
Od natury do metaprzestrzeni – beauty trendy przyszłości. Wyzwania, zagrożenia, szanse dla polskiego sektora kosmetycznego.
Katarzyna Zielińska
Corporate Social Media Business Strategy | Perfomance Media
Agnieszka Plencler
Prezeska | Fundacja Forum Konsumentów
Bartosz Bobczyński
Lider Consumer Industry | Deloitte Central Europe
Ewa Blocher
Prezes Zarządu | Dax Cosmetics
Małgorzata Greszta
Partnerka Zarządzająca | CSR Consulting, Inicjatorka Polskiego Paktu Plastikowego
Justyna Żerańska
Senior Regulatory Affairs Manager | Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego KosmetyczniPL
18:45 - 00:00
Prezentacja wyników konsumenckiego badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.
18:45 - 00:00
Prezentacja wyników konsumenckiego rankingu „Drogeria Roku 2023” oraz rozdanie nagród Drogeria Roku 2023
Koktajl party
Moderatorzy konferencji:
Katarzyna Bochner-Boguta
redaktor naczelna portalu wiadomoscikosmetyczne.pl
Łukasz Barbacki
współwłaściciel Barbacki-Consulting