JEDYNY TAKI PROJEKT

Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej to jedyne tego typu spotkanie poświęcone w pełni branży kosmetyczno-chemicznej, łączące ze sobą kluczowych graczy wpływających na rozwój rynku:

producentów, importerów, dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej

menedżerów zarządzających i kupców decydujących o zakupach do sieci drogeryjnych, aptecznych oraz międzynarodowych sieci super- i hipermarketów i dyskontów
dostawców usług i rozwiązań dla branży kosmetyczno-chemicznej i handlu

BEZCENNA WIEDZA O RYNKU

Forum Branży Kosmetycznej dostarcza unikalnej wiedzy rynkowej i umożliwia wymianę doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. Skorzystaj z wielu możliwości:


Prelekcje ekspertów z zakresu handlu i dystrybucji kosmetyków i chemii gospodarczej, eksportu, prawa i finansów oraz reklamy i marketingu

Networking – indywidualne spotkania biznesowe prowadzone w komfortowych warunkach. Rozmowy i konsultacje z najlepszymi specjalistami w branży kosmetyczno-chemicznej
Targi TOP produktów i usług

INTEGRACJA PRODUCENTÓW, DOSTAWCÓW USŁUG I HANDLU

Producenci kosmetyków, chemii gospodarczej i dostawcy usług:
właściciele, członkowie zarządów, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów, dyrektorzy marketingu, dyrektorzy ds. strategii i rozwoju, zarówno w charakterze prelegentów, jak i wystawców.
Sieci drogeryjne, apteczne, wielkopowierzchniowe, dyskontowe, dystrybutorzy i hurtownie:
osoby zarządzające, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów, dyrektorzy marketingu, category managerowie, managerowie ds. private labels, dyrektorzy zakupów.

KATEGORIE PRODUKTOWE REPREZENTOWANE NA FORUM


KOSMETYCZNE





CHEMICZNE






FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ W LICZBACH


PRZYKŁADOWI UCZESTNICY POPRZEDNICH EDYCJI FORUM

PRODUCENCI FMCG I DOSTAWCY USŁUG


SIECI DROGERYJNE I APTECZNE

SIECI SUPER- I HIPERMARKETÓW, HURTOWNIE I DYSKONTY

PANELIŚCI I PRELEGENCI

Cezary Bijak
prezes zarządu
Pollena-Ewa
Czytaj więcej...
Mirosław Bryk
prezes zarządu
Basel Olten Pharm
Czytaj więcej...
Agnieszka Chabrzyk
country director Poland
Business Factory & ROI Hunter
Czytaj więcej...
Monika Hasslinger-Pawlak
strategic insight manager
GfK Polonia
Czytaj więcej...
Dorota Kornaszewska-Skrzyszowska
prezes zarządu
BeBrave Group
Czytaj więcej...

Aleksandra Kujawska
senior director corporate affairs
Eastern Europe and Russia
Coty
Czytaj więcej...
Hanna Kuźmierkiewicz
team manager
GfK Crossmedia Link
Czytaj więcej...
Agnieszka Łapińska
strategic insight manager
GfK Polonia
Czytaj więcej...
Aleksandra Mrowińska
wiceprezes Polsko-Saudyjskiej
Izby Gospodarczej
Czytaj więcej...
Monika Nowakowska
wiceprezes zarządu
ds. commercial
drogeria Natura
Czytaj więcej...

Katarzyna Krzywicka-Zdunek
business unit manager
IQS
Czytaj więcej...
Katarzyna Pawłowska
brand development manager
GfK Polonia
Czytaj więcej...
Dorota Peretiatkowicz
business unit manager
IQS
Czytaj więcej...
Magdalena Piwkowska
client consultant
Nielsen Polska
Czytaj więcej...
Jagoda Prętnicka-Markiewicz
dyrektor marketingu
SentiOne
Czytaj więcej...

Mariusz Pyc
client service director
Open Research
Czytaj więcej...
Katarzyna Pytkowska
rektor Wyższej Szkoły Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia
Czytaj więcej...
Tomasz Regucki
prezes zarządu
Eurus
Czytaj więcej...
Teresa Stachnio
członek zarządu
drogerie Jasmin
Czytaj więcej...
Agata Szczepankowska
senior client consultant
Nielsen Polska
Czytaj więcej...

Ryszard Sznajder
prezes Polsko-Indyjskiej Izby Gospodarczej
Czytaj więcej...
Jakub Wika
logistic consultant business development automation
SSI SCHÄFER POLSKA
Czytaj więcej...

RAMOWY PROGRAM V FORUM *


08.30 - 09.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

09.00 - 09.10 POWITANIE UCZESTNIKÓW

HANDEL, DYSTRYBUCJA, BIZNES



09.10 - 09.30 RYNEK KOSMETYCZNO-CHEMICZNY – CO STOI ZA JEGO WZROSTEM?
Agata Szczepankowska
, senior client consultant, Nielsen Polska
Bezrobocie spada, optymizm konsumencki rośnie. Na zakupach spożywczych Polacy zaczynają częściej sięgać po te produkty, których atutem wcale nie jest niska cena, ale czy są też skłonni wydawać więcej na chemię i kosmetyki? W prezentacji przyjrzymy się rozwojowi różnych kategorii oraz kanałów i poszukamy odpowiedzi na pytanie, czy koszyk kosmetyczno-chemiczny staje się bardziej premium.


09.30 - 09.50 TO, CO POLSKIE, JEST MODNE. JAK PODTRZYMAĆ ZAINTERESOWANIE KONSUMENTÓW POLSKIMI MARKAMI I SKORZYSTAĆ NA PATRIOTYCZNYCH TRENDACH?
Mariusz Pyc
, client service director, Open Research
Czy kraj pochodzenia jest ważny dla Polaków przy zakupach kategorii kosmetyków? Jakie marki kosmetyków są postrzegane jako polskie? Czy fakt, że marka kosmetyków pochodzi z Polski, zniechęca, czy zachęca do zakupu? Jaka informacja o polskim pochodzeniu marki zachęca do zakupu?


09.50 - 10.05 JAK POŁĄCZYĆ TRADYCJĘ Z NOWOCZESNOŚCIĄ I SKUTECZNIE PRZEPROWADZIĆ REBRANDING MARKI? – rozmowa z Cezarym Bijakiem, prezesem zarządu firmy Pollena-Ewa i Pauliną Krupińską, ambasadorką marki Eva Dermo.


10.05 - 10.20 PRAKTYCZNE PRZYKŁADY RÓŻNEGO POZIOMU AUTOMATYCZACJI W MAGAZYNACH FIRM Z BRANŻY KOSMETYCZNEJ.
Jakub Wika
, logistic consultant business development automation, SSI Schäfer Polska


10.20 - 10.40 JAK SKUTECZNIE DOTRZEĆ Z KAMPANIĄ REKLAMOWĄ DO NABYWCÓW CHEMII GOSPODARCZEJ?
Hanna Kuźmierkiewicz
, team manager, GfK Crossmedia Link, Katarzyna Pawłowska, brand development manager, GfK Crossmedia Link
Na wybranym przykładzie zaprezentujemy, jak optymalnie zaplanować kampanię reklamową ze szczególnym uwzględnieniem kampanii internetowej, biorąc pod uwagę profil nabywców i ich konsumpcję mediów.



10.40 - 11.40 PRZERWA KAWOWA I BIZNES MIXER

EKSPORT


11.40 - 12.10 DLACZEGO WARTO ROZWIJAĆ GLOBALNIE MARKĘ I JAK TO ROBIĆ?
Mirosław Bryk, prezes zarządu, Basel Olten Pharm
Eksport jest bardzo ważnym kierunkiem rozwoju branży kosmetycznej. Jako jedna z nielicznych ma ona szansę osiągnąć prawdziwy sukces na zagranicznych rynkach. Sukces ten uzależniony jest jednak od umiejętności współpracy pomiędzy polskimi firmami, nie tylko wywodzącymi się z sektora kosmetycznego. Tylko działając wspólnie jesteśmy w stanie budować polską markę w globalnym wymiarze.


12.10 - 12.30 ARABIA SAUDYJSKA – BRAMA DO EKSPANSJI NA MILIONOWE RYNKI BLISKIEGO WSCHODU.
Aleksandra Mrowińska
, wiceprezes Polsko-Saudyjskiej Izby Gospodarczej, szefowa komisji ds. żywności w Polsko-Saudyjskiej Radzie Biznesu, ekspert ds. żywności na rynkach GCC
Biznes w Europie, a biznes w Królestwie Arabii Saudyjskiej – współpraca z arabskimi partnerami a uwarunkowania kulturowe. Eksport z Polski do krajów Zatoki od 2011 roku rośnie 42 proc. rocznie. Kto ile czego eksportuje? Wizja 2030 – nowe perspektywy dla polskich przedsiębiorców. Czy kryzys w krajach Zatoki może pomóc polskim firmom w ekspansji w regionie?


12.30 - 12.50 INDIE – RYNEK O POTENCJALE PONAD MILIARDA NABYWCÓW.
Ryszard Sznajder
, prezes zarządu, Polsko-Indyjska Izba Gospodarcza
Indie to nie tylko 1,3 miliarda ludności, a więc ogromy rynek, ale również bardzo atrakcyjny pod względem swojej struktury. Ponad 70 proc. ludności ma poniżej 30 lat a klasa średnia rośnie najszybciej na świecie. Na dziś szacuje się ją na 300-400 milionów i to ona kształtuje siłę nabywczą rynku. Klasa średnia i młodzi ludzie są głównymi konsumentami kosmetyków. Należy też pamiętać, że w Indiach produkuje się ogromne ilości różnorodnych kosmetyków i eksportuje je do wielu krajów. Są to głównie kosmetyki oparte na naturalnych składnikach ziołowych i tradycyjnych recepturach.



12.50 - 13.50 LUNCH I BIZNES MIXER

KONSUMENT I TRENDY



13.50 - 14.05 NOWY TREND NA HORYZONCIE – KOSMETYKI DLA AKTYWNYCH.
Dorota Kornaszewska-Skrzyszowska
, prezes zarządu, BeBrave Group
Dbałość o zdrowie – to jeden z najsilniejszych trendów, który determinuje rozwój rynku kosmetycznego. W poszukiwaniu recepty na dłuższe i lepsze życie coraz więcej osób regularnie uprawia sport. Już ponad 60 proc. Polaków deklaruje, że ćwiczy przynajmniej raz w miesiącu, w tym 30 proc. – kilka razy w tygodniu. To z myślą o nich powstaje nowa kategoria spersonalizowanych kosmetyków skierowanych do osób aktywnych i odpowiadających na specyficzne potrzeby ich skóry.


14.05 - 14.25 HAJPY NA KOBIECOŚĆ.
Dorota Peretiatkowicz
, business unit manager, IQS; Katarzyna Krzywicka-Zdunek, business unit manager, IQS
Pokazujemy aktualny wymiar kobiecości. Odwołujemy się do różnych aspektów życia, aby szerzej – nie tylko poprzez kosmetyki – pokazać co jest, a co nie jest kobiece i jak to się przekłada na świat piękna.


14.25 - 14.45 MĘŻCZYZNA I KOSMETYKI – CZY TEN ZWIĄZEK MA PRZYSZŁOŚĆ?
Magdalena Piwkowska
, client consultant, Nielsen Polska
Wraz ze zmianami społecznymi zmienia się pozycja nie tylko kobiet. W naturalny sposób rola mężczyzny również. Za tym idą nowe oczekiwania wobec mężczyzn a tym samym ich nowe potrzeby konsumpcyjne. Czy sieci i producenci towarzyszą współczesnemu mężczyźnie w tej zmianie?


14.45 - 15.05 SILVER GENERATION W DROGERII I ONLINE. JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ ZAKUPOWY DOJRZAŁYCH KONSUMENTÓW?
Agnieszka Łapińska
, strategic insight manager, GfK Polonia, Monika Hasslinger-Pawlak, strategic insight manager, GfK Polonia
Portret seniora – kim jest, czy znajdziemy go w tych samych miejscach co resztę populacji, czy kupuje to samo i gdzie można do niego trafić? Czy wszyscy rozumieją seniora tak samo?


15.05 - 15.45 PRZERWA KAWOWA I BIZNES MIXER

NOWE TECHNOLOGIE



15.45 - 16.05 JAK WYKORZYSTAĆ POTENCJAŁ FACEBOOKA I REALIZOWAĆ SKUTECZNE KAMPANIE SPRZEDAŻOWE?
Agnieszka Chabrzyk
, country director Poland, Business Factory & ROI Hunter – jedyny oficjalny marketing partner Facebooka na region Europy Środkowo-Wschodniej
Facebook to bardzo silna platforma mediowa wykorzystywana przez nowoczesnych marketerów, zarówno przy poszukiwaniu nowych klientów, jak i do domykania transakcji online. To doskonały kanał do precyzyjnego doboru grupy docelowej i prowadzenia w nim dopasowanej do odbiorców narracji – począwszy od zainteresowania klienta marką i produktem po efektywną sprzedaż. To co istotne – Facebook pozwala nam bardzo precyzyjnie mierzyć efekty naszych działań: zasięg, czyli do kogo udało nam się dotrzeć, liczbę pozyskanych klientów a także, co istotne, ilość, wartość i koszt transakcji (czyli monitorować ROI z naszych kampanii). Podczas prelekcji zaprezentowane zostaną trendy, narzędzia oraz case studies, które mogą być silną inspiracją do pełnego i efektywnego wykorzystania tego medium w branży kosmetycznej.

16.05 - 16.25 CZY WIESZ, CO O TOBIE MÓWIĄ W SIECI I JAK TO WPŁYWA NA TWÓJ BIZNES?
Jagoda Prętnicka-Markiewicz
, Head of PR & Comm CEE, SentiOne
Każdego dnia użytkownicy sieci dodają swoje przemyślenia, sugestie lub pytania związane z przedsiębiorstwami. Niejednokrotnie dyskusje toczą się poza kanałami własnymi marek, warto więc wiedzieć, o czym rozmawiają internauci, mieć wpływ i kształtować ich opinie. Jak monitoring internetu może służyć branży kosmetycznej?

16.25 - 17.20 PANEL DYSKUSYJNY: JAK ROZWÓJ INTERNETU ZMIENIA BIZNES KOSMETYCZNY, HANDEL, POZYCJĘ MAREK I KOMUNIKACJĘ Z KONSUMENTAMI?
Mirosław Bryk, prezes zarządu, Basel Olten Pharm; Agnieszka Chabrzyk, country director Polska, Business Factory & ROI Hunter; Aleksandra Kujawska, senior director corporate affairs, Eastern Europe and Russia, Coty; Monika Nowakowska, wiceprezes ds. commercial, drogerie Natura; Jagoda Prętnicka-Markiewicz, dyrektor marketingu SentiOne; dr. n. med. inż. Katarzyna Pytkowska, rektor Wyższej Szkoły Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia; Tomasz Regucki, prezes zarządu, Eurus; Teresa Stachnio, członek zarządu, drogerie Jasmin.

17.40 KOLACJA ZASIADANA Z OPRAWĄ MUZYCZNĄ

* Organizator zastrzega sobie możliwość modyfikacji programu Forum.

KARTY WSTĘPU

Producenci i dostawcy usług:

rejestracja do 1.10.2017 ............................... 1 890 zł
do podanych cen należy dodać VAT



ZOSTAŃ OFICJALNYM PARTNEREM FORUM I KORZYSTAJ Z BIZNESOWYCH MOŻLIWOŚCI

FORUM BRANŻY KOSMETYCZNO-CHEMICZNEJ TO:


DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Dotrzesz ze swoją ofertą do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorczej

Nawiążesz bezpośrednie kontakty z osobami decydującymi o zakupach oferty kosmetyczno-chemicznej do sieci

Poprzez udział w konferencji i prezentację produktów podniesiesz prestiż swojej firmy i marki

Lepiej poznasz branżę i potrzeby Twoich partnerów handlowych

Zdobędziesz nowych klientów


KONTAKT DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW


LOKALIZACJA

Marriott Hotel*****

Aleje Jerozolimskie 65/79,
00-697 Warszawa

REFERENCJE