JEDYNY TAKI PROJEKT

Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej to jedyne tego typu spotkanie poświęcone w pełni branży kosmetyczno-chemicznej, łączące ze sobą kluczowych graczy wpływających na rozwój rynku:

producentów, importerów, dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej

menedżerów zarządzających i kupców decydujących o zakupach do sieci drogeryjnych, aptecznych oraz międzynarodowych sieci super- i hipermarketów i dyskontów
dostawców usług i rozwiązań dla branży kosmetyczno-chemicznej i handlu

BEZCENNA WIEDZA O RYNKU

Forum Branży Kosmetycznej dostarcza unikalnej wiedzy rynkowej i umożliwia wymianę doświadczeń między wszystkimi uczestnikami rynku. Skorzystaj z wielu możliwości:


Prelekcje ekspertów z zakresu handlu i dystrybucji kosmetyków i chemii gospodarczej, eksportu, prawa i finansów oraz reklamy i marketingu

Networking – indywidualne spotkania biznesowe prowadzone w komfortowych warunkach. Rozmowy i konsultacje z najlepszymi specjalistami w branży kosmetyczno-chemicznej
Targi TOP produktów i usług

INTEGRACJA PRODUCENTÓW, DOSTAWCÓW USŁUG I HANDLU

Producenci kosmetyków, chemii gospodarczej i dostawcy usług:
właściciele, członkowie zarządów, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów, dyrektorzy marketingu, dyrektorzy ds. strategii i rozwoju, zarówno w charakterze prelegentów, jak i wystawców.
Sieci drogeryjne, apteczne, wielkopowierzchniowe, dyskontowe, dystrybutorzy i hurtownie:
osoby zarządzające, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów, dyrektorzy marketingu, category managerowie, managerowie ds. private labels, dyrektorzy zakupów.

KATEGORIE PRODUKTOWE REPREZENTOWANE NA FORUM


KOSMETYCZNE





CHEMICZNE






FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ W LICZBACH


PRZYKŁADOWI UCZESTNICY POPRZEDNICH EDYCJI FORUM

PRODUCENCI FMCG I DOSTAWCY USŁUG


SIECI DROGERYJNE I APTECZNE

SIECI SUPER- I HIPERMARKETÓW, HURTOWNIE I DYSKONTY

PANELIŚCI I PRELEGENCI

Agnieszka Chabrzyk
country director Poland
Business Factory & ROI Hunter
Paweł Drewnowski
dyrektor zarządzający
Drogerie Jawa, Komplex-Torus
Monika Hasslinger-Pawlak
strategic insight manager
GfK Polonia
Hanna Kuźmierkiewicz
business development manager
GfK Polonia
Agnieszka Łapińska
research project manager
GfK Polonia
Aleksandra Mrowińska
wiceprezes Polsko-Saudyjskiej
Izby Gospodarczej
 

Katarzyna Pawłowska
business development manager
GfK Polonia
Dorota Peretiatkowicz
business unit manager
IQS
Magdalena Piwkowska
client consultant
Nielsen Polska
Jagoda Prętnicka-Markiewicz
Head of PR & Comm CEE
SentiOne
Agata Szczepankowska
senior client consultant
Nielsen Polska
Ryszard Sznajder
prezes Polsko-Indyjskiej Izby Gospodarczej
 
Jakub Wika
logistic consultant business development automation SSI SCHÄFER POLSKA

RAMOWY PROGRAM V FORUM *


KONSUMENT

Wyprzedź potrzeby konsumenta. Big data, czyli wykorzystanie nowych technologii w zdobywaniu informacji o nabywcach i budowaniu spersonalizowanej oferty.

Media społecznościowe – czy naprawdę wszędzie musisz być?

Generacja C. Jak komunikować się i budować markę wśród pokolenia connect – stale podłączonych do sieci?

Silver generation w drogerii i online. Jak wykorzystać potencjał zakupowy dojrzałych konsumentów?

Siła rekomendacji – jak „polecam" otwiera portfele nabywców kosmetyków.

Producenci i marki na łasce konsumentów. Czy otwartość na potrzeby zmienia się w konsumencki szantaż?

TRENDY

Rynek kosmetyków w Polsce – dominujące kategorie i dynamika sprzedaży.

Zdrowie i natura. Nurt eko napędza rynek kosmetyczny – trendy i perspektywy rozwoju.

Eco, organic, healthy – co to znaczy kosmetyk naturalny?

Kosmetyki do makijażu – młode konsumentki zmieniają kategorię.

Mężczyzna w drogerii – ciągle niewykorzystany potencjał.

Patrioci przed półką z kosmetykami. Jak podtrzymać zainteresowanie konsumentów polskimi markami i skorzystać na patriotycznych trendach?

EXPORT

Gdzie nas jeszcze nie ma? Najbardziej perspektywiczne regiony dla polskich marek i producentów.

Marki własne – sposób na wejście na eksportowe rynki.

Afryka i Bliski Wschód – jak w pełni wykorzystać potencjał regionów?

Jak osiągnąć sukces na wymagających rynkach Azji?

Eksport a rynek polski. Gdzie łatwiej zaistnieć nowym markom i jak przygotować się do sprzedaży eksportowej?

HANDEL

Biedronka a reszta świata. Czy dyskonty naprawdę zagrażają sieciom drogeryjnym?

Nie bój się internetu. Jakie nowe możliwości otwiera przed detalistami i producentami handel online?

Drogeria przyszłości. Specjalizacja receptą na konkurencyjny rynek.

Wyróżnij się albo zgiń – dlaczego drogerie zwracają się ku nowym markom?

Drogeria przy aptece – gdzie szukać klientów i marży po wprowadzeniu projektu „apteka dla aptekarza"?

Kosmetyki w hurcie – rola i znaczenie dystrybutora w zarządzaniu asortymentem kosmetycznym i wprowadzaniu na rynek nowych marek.

MARKETING MIX – EKSPOZYCJA, CENA, PROMOCJA, USŁUGI

Opakowanie sprzedaje – jak dzięki dobremu designowi zaistnieć na półce z kosmetykami i w świadomości konsumentów?

80 proc. decyzji zapada przy półce. Jak dotrzeć do klienta w miejscu sprzedaży? Poznaj najskuteczniejsze formy promocji i najnowsze rozwiązania w materiałach POS.

Visual merchandising – jak wyposażenie i aranżacja drogerii wpływają na decyzje zakupowe konsumentów?

Najnowsze trendy w wyposażaniu drogerii – wzoruj się na najlepszych i korzystaj z doświadczenia innych branż.

Gazetki, karty klienta, programy lojalnościowe, ekspozycja – marketing mix kluczem do sukcesu sprzedaży kosmetyków.

Jak wyrwać się z kręgu promocji? Dlaczego konsumenci nie chcą kupować w regularnych cenach?

FORUM BRANŻY CHEMII GOSPODARCZEJ 2017

Rynek chemii gospodarczej w Polsce – trendy i perspektywy rozwoju.

Komu sprzedaż chemii gospodarczej się opłaca – najbardziej perspektywiczne kanały.

Marki własne a brandy producentów – w które segmenty warto inwestować?

Chemia z Niemiec – mit, czy poważny problem dla branży?

Eko-chemia – trend, który zmieni rynek chemii gospodarczej.

Produkty premium – konsumenci są gotowi płacić więcej za najlepszą jakość.

Kosmetyki dla domu – jak zmienia się oferta rynkowa, design produktów i sposób komunikacji z konsumentami?

Zarabiamy więcej, mieszkamy ładniej – wpływ czynników ekonomicznych i socjologicznych na rozwój rynku chemii gospodarczej.

Chemia powraca do drogerii. Jak stworzyć rentowną półkę z artykułami chemicznymi w sklepie kosmetycznym?

Promocje – kto zyskuje, kto traci? Policz, czy to naprawdę się opłaca.

„Lubię", „nie lubię" – znaczenie rekomendacji na rynku chemii gospodarczej.

* Organizator zastrzega sobie możliwość modyfikacji programu Forum.

KARTY WSTĘPU

Producenci i dostawcy usług:

rejestracja do 1.10.2017 ............................... 1 890 zł
do podanych cen należy dodać VAT



ZOSTAŃ OFICJALNYM PARTNEREM FORUM I KORZYSTAJ Z BIZNESOWYCH MOŻLIWOŚCI

FORUM BRANŻY KOSMETYCZNO-CHEMICZNEJ TO:


DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Dotrzesz ze swoją ofertą do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorczej

Nawiążesz bezpośrednie kontakty z osobami decydującymi o zakupach oferty kosmetyczno-chemicznej do sieci

Poprzez udział w konferencji i prezentację produktów podniesiesz prestiż swojej firmy i marki

Lepiej poznasz branżę i potrzeby Twoich partnerów handlowych

Zdobędziesz nowych klientów


KONTAKT DLA SPONSORÓW I WYSTAWCÓW


LOKALIZACJA

Marriott Hotel*****

Aleje Jerozolimskie 65/79,
00-697 Warszawa

REFERENCJE