
Monika Suwała
Trade Marketing & Sustainability Manager, Henkel Consumer Brands | Henkel Polska
Trade Marketing & Sustainability Manager. Od ponad 10 lat związana z firmą Henkel. W Dziale Marketingu jako Brand Manager odpowiadała za marki z kategorii środków piorących i czystości: Perwoll, Silan, E FFI, Pur oraz Bref. Obecnie z sukcesem pracuje nad zwiększeniem widoczności w punktach sprzedaży marek konsumenckich, które są integralną częścią codziennego życia wielu konsumentów oraz aktywnie promuje zrównoważone rozwiązania w obszarze ESG.
All Sessions by Monika Suwała
Forum Branży Kosmetycznej 2024
24.10.2024
16:15
-
17:10
DEBATA: Po pierwsze środowisko. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?
- Wyzwania środowiskowe stojące przed firmami z sektora kosmetycznego w obszarze produkcji, dystrybucji, logistyki, handlu i e-commerce
- ESG – faktyczne działania czy PR?
- Zielona rewolucja – wpływ na konkurencyjność polskich firm kosmetycznych. Czego się boimy?
- Komunikacja marketingowa – problem greenwashingu i wpływ nadużyć na rynek i zaufanie konsumentów
- Perspektywa konsumenta – czy ekologia ma znaczenie, deklaracje a rzeczywistość
- Jakich kosmetyków chce handel – marki producentów i marki własne