Program Forum Branży Kosmetycznej 2020



9:00 ROZPOCZĘCIE KONGRESU, PRZYWITANIE UCZESTNIKÓW


9:10-9:30 PREZENTACJA
Czy wirus trawi biznes kosmetyczny? Jak pandemia wpłynie na rynek detaliczny?
Agnieszka Skonieczna,Head Analyst, Retail Business Unit Director, PMR Market Expert
Karolina Szałas, Analyst, PMR Market Expert


9:30-9:50 PREZENTACJA
Świadome zakupy. Jakość nie ilość. Czy to koniec ery nowości?
Magdalena Piwkowska,Trend and Content Development Associate, Nielsen Polska


9:50-10:10 PREZENTACJA
Jak COVID zainfekował polski handel?
Ewa Sech, Commercial Director, Advanced Solutions Poland, GfK Consumer Panels


10:10-10:30 PREZENTACJA
Przyszłość rynku aptek w Polsce, potencjał kanału dla sprzedaży kosmetyków.
Artur Schab,Managing Director, Pharmaceutical Consulting


10:30-10:50 PREZENTACJA
Kryzys to także szansa na rozwój, wzmocnienie firmy i marki – jak ją wykorzystać?
Marcin Gieracz,Dyrektor Generalny, Wiceprezes, Ambra - Grupa Eurocash


10:50-11:50 DEBATA
Zmiana modeli biznesowych w obliczu COVID. Jak pandemia wpłynęła na handel, logistykę, zarządzanie kategoriami i zmieniła konsumencki traffic?
Marcin Gieracz,Dyrektor Generalny, Wiceprezes, Ambra - Grupa Eurocash
Ewa Sech,Dyrektor Działu Analiz Specjalnych, GfK Polonia
Teresa Stachnio,Wiceprezes Zarządu, Drogerie Jasmin
Leszek Szwajcowski,Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Handlowy, DP Drogerie Polskie
Dariusz Tomczak,Prezes Zarządu, Davi


11:50-12:00 PRZERWA


12:00-12:20 PREZENTACJA
Ochrona środowiska, zrównoważony rozwój, odpowiedzialny biznes – nadrzędne wyzwania dla branży kosmetycznej.
Kiril Marinov,Dyrektor Zarządzający Działu Beauty Care, Henkel Polska


12:20-12:40 PREZENTACJA
Etykieta zorientowana na recykling - dobór materiału a recykling całego opakowania w dobie ROP i GOZ.
Beata Sypniewska, Business Development Manager & Sustainability Champion, Avery Dennison Polska


12:40-13:00 PREZENTACJA
Odpowiedzialność za wprowadzenie kosmetyku do obrotu… Na szali bezpieczeństwo konsumenta, wizerunek marki i stabilność firmy.
Dr inż. Iwona Białas,Safety Assessor, Właściciel Cosmetosafe Consulting


13:00-13:20 PREZENTACJA
Zielone oświadczenia czy greenwashing? Potrzeba większej przejrzystości dla konsumentów w ramach zielonej transformacji.
Mark Smith, Dyrektor Generalny, NATRUE - The International Natural and Organic Cosmetic Association


13:20-13:40 PREZENTACJA
Wyzwania firm rodzinnych w Polsce. Podejście systemowe
Dr Adrianna Lewandowska,MBA, Założycielka, Prezes, Instytut Biznesu Rodzinnego


13:40-14:40 DEBATA
Przyszłość rynku kosmetycznego, wyzwania i szanse w erze post-Covid
Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Oceanic
Michał Mróz, Prezes Zarządu, Inter-Vion
Adam Nitecki, Dyrektor Generalny, Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich
Henryk Orfinger, Współwłaściciel Grupy Dr Irena Eris, Przewodniczący Rady Nadzorczej Dr Irena Eris
Michał Rudecki, Client Director, Nielsen Connect Polska


14:40-14:50 PRZERWA


14:50-15:10 PREZENTACJA
Marketing w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości. Jak zbudować silną markę i dbać o spójny wizerunek za pomocą działań marketingowych?
Marta Prochot,CEO Dreamlike
Natalia Wróbel,Project Manager, Dreamlike


15:10-15:30 PREZENTACJA
Zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo. Jak kluczowe potrzeby konsumentów wpłyną na rynek kosmetyczny – promocję, komunikację marek i zalet produktów?
Marta Chalimoniuk-Nowak ,CEO Healthy Brands, Ekspertka BCC ds. Marketingu Strategicznego


15:30-15:50 PREZENTACJA
Wspieram polskie marki, kupuję polskie kosmetyki – patriotyzm lokalny i prospołeczne postawy konsumentów w czasach COVID
Agata Matuszewska,Business Unit Manager, Open Research


15:50-16:50 DEBATA
Wejście w e-commerce – dlaczego to takie łatwe, dlaczego to takie trudne?
Katarzyna Wyszyńska, Ekspert ds. e-commerce, Omnichannel i Marketingu Online
Piotr Ciećkiewicz , Członek Zarządu, Sonia
Anna Karolak, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju, Allepaznokcie.pl
Daniel Rogiński, Wiceprezes Zarządu, Drogerie Natura


*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i do odwołania wydarzenia. Aktualizacja z dnia 9.11.2020r.