Program Forum Branży Kosmetycznej 2020



9:00ROZPOCZĘCIE KONGRESU, PRZYWITANIE UCZESTNIKÓW


9:10-9:30 PREZENTACJA
Czy wirus trawi biznes kosmetyczny? Jak pandemia wpłynie na rynek detaliczny?
Agnieszka Skonieczna,Head Analyst, Retail Business Unit Director, PMR
Karolina Szałas, Analyst PMR


9:30-9:50 PREZENTACJA
Świadome zakupy. Jakość nie ilość. Czy to koniec ery nowości?
Magdalena Piwkowska,Trend and Content Development Associate, Nielsen Polska


9:50-10:10 PREZENTACJA
Przyszłość rynku aptek w Polsce, potencjał kanału dla sprzedaży kosmetyków.
Artur Schab,Managing Director, Pharmaceutical Consulting


10:10-10:30 PREZENTACJA
Wyzwania firm rodzinnych w Polsce. Podejście systemowe
Dr Adrianna Lewandowska,MBA, Założycielka, Prezes, Instytut Biznesu Rodzinnego


10:30-11:30 DEBATA
Przyszłość rynku kosmetycznego, wyzwania i szanse w erze post-Covid
Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Oceanic
Michał Mróz, Prezes Zarządu, Inter-Vion
Adam Nitecki, Dyrektor Generalny, Consumer Products Division L'Oréal Polska i Krajów Bałtyckich
Henryk Orfinger, Współwłaściciel Grupy Dr Irena Eris, Przewodniczący Rady Nadzorczej Dr Irena Eris


11:30-11:40 PRZERWA


11:40-12:00 PREZENTACJA
Zielone oświadczenia czy greenwashing? Potrzeba większej przejrzystości dla konsumentów w ramach zielonej transformacji.
Mark Smith, Dyrektor Generalny, NATRUE, The International Natural and Organic Cosmetic Association


12:00-12:20 PREZENTACJA
Odpowiedzialność za wprowadzenie kosmetyku do obrotu… Na szali bezpieczeństwo konsumenta, wizerunek marki i stabilność firmy.
Dr inż. Iwona Białas,Właściciel Cosmetosafe Consulting, Safety Assessor


12:20-12:40 PREZENTACJA
Temat w trakcie potwierdzania
Przedstawiciel;,Avery Denison


12:40-13:00 PREZENTACJA
W trakcie potwierdzania


13:00-14:00 DEBATA
Jak wprowadzić kosmetyki do sieci sprzedaży? Na jakie produkty czeka handel?


14:00-14:10 PRZERWA


14:10-14:30 PREZENTACJA
Marketing w warunkach szybko zmieniającej się rzeczywistości. Jak zbudować silną markę i dbać o spójny wizerunek za pomocą działań marketingowych?
Marta Prochot,CEO Dreamlike
Natalia Wróbel, Project Manager, Dreamlike


14:30-14:50 PREZENTACJA
Zdrowie, dobre samopoczucie, bezpieczeństwo. Jak kluczowe potrzeby konsumentów wpłyną na rynek kosmetyczny – marketing, komunikację marek i zalet produktów?
Marta Chalimoniuk-Nowak , CEO Healthy Brands, Ekspertka BCC ds. Marketingu Strategicznego


14:50-15:10 PREZENTACJA
W trakcie potwierdzania


15:10-15:30 PREZENTACJA
W trakcie potwierdzania


15:30-15:50 PREZENTACJA
W trakcie potwierdzania


15:50-16:50 DEBATA
Wejście w e-commerce – dlaczego to takie łatwe, dlaczego to takie trudne?
Katarzyna Wyszyńska , Ekspert ds. e-commerce, Omnichannel i Marketingu Online
Piotr Ciećkiewicz , Członek Zarządu, Sonia
Anna Karolak , Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju, Allepaznokcie.pl


*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu i do odwołania wydarzenia. Aktualizacja z dnia 23.10.2020r.