Schedule LIST

Forum Branży Kosmetycznej 2023 19 października, 2023
08:00 - 09:20

Rejestracja

Czas od dokonania rejestracji do 9.20 to idealny moment na poranną kawę, coś słodkiego oraz networking.

09:20 - 09:30

Powitanie Gości

09:30 - 09:55

Trendy w branży kosmetycznej i higieny osobistej w 2024 r. według firmy Mintel

09:55 - 10:20

Jak wykorzystać tempo zmian na rynku beauty do rozwoju omnichannelowego biznesu?

10:20 - 10:40

Prelekcja w trakcie ustaleń

11:30 - 11:55

PRZERWA KAWOWA

11:55 - 00:20

Ewolucja konsumentów w branży kosmetycznej. Analiza preferencji i decyzji zakupowych shopperów. Raport Brands We Shop 2023

12:20 - 12:40

Czy mydło wszystko umyje? - Jak kosmetyki do kąpieli dla dzieci mogą nakręcić kategorię na nowo?

13:20 - 14:20

LUNCH

14:20 - 14:45

Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe?

14:45 - 15:05

Jak pracować z blogerami i odpowiedzialnie budować marketing w mediach społecznościowych?

15:05 - 15:25

Samoobsługowe nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej.

15:25 - 15:45

Tradycja i perspektywa dla surowców pszczelich w kontekście produktów na rynku kosmetycznym.

15:45 - 16:05

PRZERWA KAWOWA

16:05 - 16:25

Jak rozwiązania fintech usprawniają handel zagraniczny?

16:25 - 16:45

Mikrokapsułki - nowoczesny trend poszerzający sprzedaż kosmetyku

18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.

18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego rankingu „Drogeria Roku 2023” oraz rozdanie nagród Drogeria Roku 2023

Koktajl party

Schedule Tab

08:00 - 09:20

Rejestracja

Czas od dokonania rejestracji do 9.20 to idealny moment na poranną kawę, coś słodkiego oraz networking.

09:20 - 09:30

Powitanie Gości

09:30 - 09:55

Trendy w branży kosmetycznej i higieny osobistej w 2024 r. według firmy Mintel

Andrew McDougall Andrew McDougall Director Beauty & Personal Care Research | Mintel Group
09:55 - 10:20

Jak wykorzystać tempo zmian na rynku beauty do rozwoju omnichannelowego biznesu?

Monika Kolaszyńska Monika Kolaszyńska Prezes Zarządu | Super-Pharm Poland
10:20 - 10:40

Prelekcja w trakcie ustaleń

10:40 - 11:30

DEBATA: Beauty e-commerce i technologie jutra

Agnieszka Zychora Agnieszka Zychora Head of Group Category Health & beauty | Allegro
Michał Kwapisz Michał Kwapisz Head of eEcommerce | Reprise Digital (IPG Mediabrands) 
Marcin Lenkiewicz Marcin Lenkiewicz Współzałożyciel i Wiceprezes | Grupa Blix
Jędrzej Karasek Jędrzej Karasek Dyrektor Generalny | Primavera Parfum Group
Katarzyna Czuchaj - Łagód Katarzyna Czuchaj - Łagód Dyrektor Zarządzająca | Mobile Institute
11:30 - 11:55

PRZERWA KAWOWA

11:55 - 00:20

Ewolucja konsumentów w branży kosmetycznej. Analiza preferencji i decyzji zakupowych shopperów. Raport Brands We Shop 2023

Kamila Sondej Kamila Sondej Digital Research Executive | Kantar
Patrycja Jedlińska Patrycja Jedlińska Sales Director | Grupa BLIX
12:20 - 12:40

Czy mydło wszystko umyje? - Jak kosmetyki do kąpieli dla dzieci mogą nakręcić kategorię na nowo?

Paweł Pietruszka Paweł Pietruszka Managing Director | Europe Distribution Group
12:40 - 13:20

DEBATA: Kosmetyki w handlu – strategie asortymentowe i sprzedażowe na przyszłość.

Edyta Kreśińska Edyta Kreśińska Doradca Zarządu ds. Marketingu | Drogerie Jawa
Katarzyna Konkel Katarzyna Konkel CEO – Omnisense, Dyrektor ds. strategii Customer Experience | Schwitzke Górski
Rafayel Asatryan Rafayel Asatryan General Manager | Serpol Cosmetics
Klaudia Rudewicz Klaudia Rudewicz Dyrektor Generalna Ambra | Grupa Eurocash
Paweł Pietruszka Paweł Pietruszka Managing Director | Europe Distribution Group
13:20 - 14:20

LUNCH

14:20 - 14:45

Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe?

Barbara Nesterowicz Barbara Nesterowicz Client Business Partner | NielsenIQ
14:45 - 15:05

Jak pracować z blogerami i odpowiedzialnie budować marketing w mediach społecznościowych?

Anna Wochna Anna Wochna Właścicielka, Prezes zarządu | SunewMed+
15:05 - 15:25

Samoobsługowe nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej.

Maciej Czapiewski Maciej Czapiewski Dyrektor ds. nowych technologii | MAGO
15:25 - 15:45

Tradycja i perspektywa dla surowców pszczelich w kontekście produktów na rynku kosmetycznym.

Grzegorz Suwiński Grzegorz Suwiński Kierownik Działu Badań i Rozwoju | Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne Farmapol
15:45 - 16:05

PRZERWA KAWOWA

16:05 - 16:25

Jak rozwiązania fintech usprawniają handel zagraniczny?

Jakub Makurat Jakub Makurat Country Manager for Poland, Czech Republic and the Baltics | Ebury
16:25 - 16:45

Mikrokapsułki - nowoczesny trend poszerzający sprzedaż kosmetyku

Oliwia Kapuścińska Oliwia Kapuścińska Kierownik Działu Kosmetycznego | Micro Capsules Factory
16:45 - 17:30

Od natury do metaprzestrzeni – beauty trendy przyszłości. Wyzwania, zagrożenia, szanse dla polskiego sektora kosmetycznego.

Małgorzata Greszta Małgorzata Greszta Partnerka Zarządzająca | CSR Consulting, Inicjatorka Polskiego Paktu Plastikowego
Dolores Greń Dolores Greń Strateg Marketingowy
Blanka Chmurzyńska-Brown Blanka Chmurzyńska-Brown Dyrektor Generalna | Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.

Katarzyna Czuchaj - Łagód Katarzyna Czuchaj - Łagód Dyrektor Zarządzająca | Mobile Institute
18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego rankingu „Drogeria Roku 2023” oraz rozdanie nagród Drogeria Roku 2023

Koktajl party

Schedule list BASIC

08:00 - 09:20

Rejestracja

Czas od dokonania rejestracji do 9.20 to idealny moment na poranną kawę, coś słodkiego oraz networking.

09:20 - 09:30

Powitanie Gości

09:30 - 09:55

Trendy w branży kosmetycznej i higieny osobistej w 2024 r. według firmy Mintel

Andrew McDougall

09:55 - 10:20

Jak wykorzystać tempo zmian na rynku beauty do rozwoju omnichannelowego biznesu?

Monika Kolaszyńska

10:20 - 10:40

Prelekcja w trakcie ustaleń

10:40 - 11:30

DEBATA: Beauty e-commerce i technologie jutra

Agnieszka Zychora

Michał Kwapisz

Marcin Lenkiewicz

Jędrzej Karasek

Katarzyna Czuchaj - Łagód

11:30 - 11:55

PRZERWA KAWOWA

11:55 - 00:20

Ewolucja konsumentów w branży kosmetycznej. Analiza preferencji i decyzji zakupowych shopperów. Raport Brands We Shop 2023

Kamila Sondej

Patrycja Jedlińska

12:20 - 12:40

Czy mydło wszystko umyje? - Jak kosmetyki do kąpieli dla dzieci mogą nakręcić kategorię na nowo?

Paweł Pietruszka

12:40 - 13:20

DEBATA: Kosmetyki w handlu – strategie asortymentowe i sprzedażowe na przyszłość.

Edyta Kreśińska

Katarzyna Konkel

Rafayel Asatryan

Klaudia Rudewicz

Paweł Pietruszka

13:20 - 14:20

LUNCH

14:20 - 14:45

Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe?

Barbara Nesterowicz

14:45 - 15:05

Jak pracować z blogerami i odpowiedzialnie budować marketing w mediach społecznościowych?

Anna Wochna

15:05 - 15:25

Samoobsługowe nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej.

Maciej Czapiewski

15:25 - 15:45

Tradycja i perspektywa dla surowców pszczelich w kontekście produktów na rynku kosmetycznym.

Grzegorz Suwiński

15:45 - 16:05

PRZERWA KAWOWA

16:05 - 16:25

Jak rozwiązania fintech usprawniają handel zagraniczny?

Jakub Makurat

16:25 - 16:45

Mikrokapsułki - nowoczesny trend poszerzający sprzedaż kosmetyku

Oliwia Kapuścińska

16:45 - 17:30

Od natury do metaprzestrzeni – beauty trendy przyszłości. Wyzwania, zagrożenia, szanse dla polskiego sektora kosmetycznego.

Małgorzata Greszta

Dolores Greń

Blanka Chmurzyńska-Brown

18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.

Katarzyna Czuchaj - Łagód

18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego rankingu „Drogeria Roku 2023” oraz rozdanie nagród Drogeria Roku 2023

Koktajl party

Schedule tab BASIC

08:00 - 09:20

Rejestracja

Czas od dokonania rejestracji do 9.20 to idealny moment na poranną kawę, coś słodkiego oraz networking.

09:20 - 09:30

Powitanie Gości

09:30 - 09:55

Trendy w branży kosmetycznej i higieny osobistej w 2024 r. według firmy Mintel

Andrew McDougall
09:55 - 10:20

Jak wykorzystać tempo zmian na rynku beauty do rozwoju omnichannelowego biznesu?

Monika Kolaszyńska
10:20 - 10:40

Prelekcja w trakcie ustaleń

10:40 - 11:30

DEBATA: Beauty e-commerce i technologie jutra

Agnieszka Zychora
Michał Kwapisz
Marcin Lenkiewicz
Jędrzej Karasek
Katarzyna Czuchaj - Łagód
11:30 - 11:55

PRZERWA KAWOWA

11:55 - 00:20

Ewolucja konsumentów w branży kosmetycznej. Analiza preferencji i decyzji zakupowych shopperów. Raport Brands We Shop 2023

Kamila Sondej
Patrycja Jedlińska
12:20 - 12:40

Czy mydło wszystko umyje? - Jak kosmetyki do kąpieli dla dzieci mogą nakręcić kategorię na nowo?

Paweł Pietruszka
12:40 - 13:20

DEBATA: Kosmetyki w handlu – strategie asortymentowe i sprzedażowe na przyszłość.

Edyta Kreśińska
Katarzyna Konkel
Rafayel Asatryan
Klaudia Rudewicz
Paweł Pietruszka
13:20 - 14:20

LUNCH

14:20 - 14:45

Rynek kosmetyczny w świecie szybkiej zmiany. Czy planowanie jest możliwe?

Barbara Nesterowicz
14:45 - 15:05

Jak pracować z blogerami i odpowiedzialnie budować marketing w mediach społecznościowych?

Anna Wochna
15:05 - 15:25

Samoobsługowe nowoczesne narzędzie komunikacji marketingowej.

Maciej Czapiewski
15:25 - 15:45

Tradycja i perspektywa dla surowców pszczelich w kontekście produktów na rynku kosmetycznym.

Grzegorz Suwiński
15:45 - 16:05

PRZERWA KAWOWA

16:05 - 16:25

Jak rozwiązania fintech usprawniają handel zagraniczny?

Jakub Makurat
16:25 - 16:45

Mikrokapsułki - nowoczesny trend poszerzający sprzedaż kosmetyku

Oliwia Kapuścińska
16:45 - 17:30

Od natury do metaprzestrzeni – beauty trendy przyszłości. Wyzwania, zagrożenia, szanse dla polskiego sektora kosmetycznego.

Małgorzata Greszta
Dolores Greń
Blanka Chmurzyńska-Brown
18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2023”.

Katarzyna Czuchaj - Łagód
18:45 - 00:00

Prezentacja wyników konsumenckiego rankingu „Drogeria Roku 2023” oraz rozdanie nagród Drogeria Roku 2023

Koktajl party