Forum Branży Kosmetycznej 2024

08:00 - 08:55

Rejestracja, poranna kawa, networking

09:00 - 09:10

Powitanie gości

09:15 - 09:35

Trendy, które zdefiniują rynek kosmetyczny w przyszłości

Andrew McDougall Andrew McDougall
09:40 - 10:00

Czy tylko Gen Z? Logistyczne odpowiedzi na oczekiwania klientów branży kosmetycznej.

Maciej Szczurek Maciej Szczurek
10:05 - 10:20

Hity handlowych gazetek drogeryjnych. Jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując dostępne dane?  

  • Prezentacja Grupy Blix
  • 10:20 - 11:30

    DEBATA: Generacja JA, pokolenie Alfa – kim są beauty konsumenci przyszłości?

  • Młodzi konsumenci kosmetyków – ich charakterystyka i potencjał zakupowy na tle pozostałych grup
  • Generacja JA – pokolenie egoistów, czy młodych uczących nas jak dbać o swój dobrostan?
  • Oczekiwania pokolenia Alfa wobec marek i produktów – transparentność, uczciwość, brak kompromisów
  • Personalizacja w globalizacji – jak zaspokoić potrzebę indywidualizmu?
  • Lojalność – zapomniana cecha?
  • Komunikacja – jak mówić językiem młodych, gdzie szukać z nimi kontaktu i jak włączać ich w świat marek kosmetycznych?
  • Świat rzeczywisty i wirtualny – jak wykorzystać ich przenikanie się?
  • Andrew McDougall Andrew McDougall
    Anna Rucińska Anna Rucińska
    Katarzyna Mauduit Katarzyna Mauduit
    Marcin Mielniczuk Marcin Mielniczuk
    11:30 - 11:55

    PRZERWA KAWOWA

    11:55 - 12:10

    Siła marki czy siła ceny? Polski rynek kosmetyczny, perspektywa jutra

    Barbara Nesterowicz Barbara Nesterowicz
    12:15 - 12:30

    Hiperinflacja w hipoalergii. Jak możemy sobie z nią poradzić dziś i w przyszłości?

    Paweł Pietruszka Paweł Pietruszka
    12:35 - 13:20

    DEBATA: AI wróg czy przyjaciel? Sztuczna inteligencja w świecie beauty

    • Czym jest AI i czy sztuczna inteligencja jest demonizowana?
    • Zastosowanie sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości w świecie beauty – które obszary w działalności firm rozwijają i wzmacniają nowe technologie?
    • Czy AI zastąpi ludzi? Automatyzacja procesów, wpływ na rynek pracy
    • Wpływ AI na dobrostan ludzi – wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie, marketingu i komunikacji
    • Etyka i odpowiedzialność w wykorzystaniu AI. Niezbędne regulacje
    • Przyszłość – co wiemy, czego nie wiemy?

    Monika Kolaszyńska Monika Kolaszyńska
    Joanna Orzechowska Joanna Orzechowska
    Adam Nitecki Adam Nitecki
    Marcin Lenkiewicz Marcin Lenkiewicz
    Krzysztof Kończyk Krzysztof Kończyk
    13:20 - 14:20

    LUNCH 

    14:20 - 14:35

    Co o Twojej marce mówią w sieci? Siła opinii i recenzji konsumenckich

    Anna Rucińska Anna Rucińska
    14:40 - 14:55

    Od zamówienia do konsumenta – jak logistyka wpływa na wizerunek Twojej firmy w dobie e-commerce?

    Katarzyna Gorzyńska Katarzyna Gorzyńska
    15:00 - 15:15

    Prezentacja w trakcie ustaleń

    Magdalena Bednarkiewicz Magdalena Bednarkiewicz
    15:20 - 15:35

    Prezentacja redakcyjna

    15:35 - 15:50

    Elektroniczna wymiana danych i automatyzacja procesów – droga do podniesienia efektywności firmy w wymagającym otoczeniu gospodarczym  

    Jarosław Trzpiel Jarosław Trzpiel
    15:55 - 16:10

    Prezentacja w trakcie ustaleń 

    16:15 - 17:10

    DEBATA: Po pierwsze środowisko. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?

    • Wyzwania środowiskowe stojące przed firmami z sektora kosmetycznego w obszarze produkcji, dystrybucji, logistyki, handlu i e-commerce
    • ESG – faktyczne działania czy PR?
    • Zielona rewolucja – wpływ na konkurencyjność polskich firm kosmetycznych. Czego się boimy?
    • Komunikacja marketingowa – problem greenwashingu i wpływ nadużyć na rynek i zaufanie konsumentów
    • Perspektywa konsumenta – czy ekologia ma znaczenie, deklaracje a rzeczywistość
    • Jakich kosmetyków chce handel – marki producentów i marki własne

    Monika Suwała Monika Suwała
    Paweł Pietruszka Paweł Pietruszka
    Katarzyna Gorzyńska Katarzyna Gorzyńska
    Marta Szymborska Marta Szymborska
    17:15 - 18:30

    Przekąski, kawa, czas na networking

    18:30 - 18:40

    Rozpoczęcie wieczornej części Wydarzenia: Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku. Przywitanie Gości

    18:40 - 19:55

    Prezentacja wyników konsumenckiego badania Mobile Institute oraz Wiadomości Kosmetycznych: „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce 2024”

    Katarzyna Czuchaj - Łagód Katarzyna Czuchaj - Łagód
    19:55 - 21:00

    Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku 2024

    21:00 - 23:50

    Koktajl Party

    Speaker

    Magdalena Bednarkiewicz

    Manager Zarządzania Projektami dla branży retail | GS1 Polska

    Adam Nitecki

    General Manager E-commerce | L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

    Andrew McDougall

    Director Beauty & Personal Care Research | Mintel Group

    Anna Rucińska

    Head of Burda Beauty Center & Communities (wizaż.pl)

    Barbara Nesterowicz

    Client Business Partner | NielsenIQ

    Jarosław Trzpiel

    Doradca zarządu ds. sprzedaży | Editel

    Joanna Orzechowska

    East Europe Marketing Manager & Category Lead, Poland, Baltics & Ukraine | Unilever

    Katarzyna Czuchaj - Łagód

    Dyrektor Zarządzająca | Mobile Institute

    Katarzyna Gorzyńska

    Senior Business Development Director | FM Logistic

    Katarzyna Mauduit

    Marketing Director Poland & CEE | Douglas

    Marcin Lenkiewicz

    Współzałożyciel i Wiceprezes | Grupa Blix

    Marta Szymborska

    Członkini Zarządu, Co-CEO | GS1 Polska

    Monika Kolaszyńska

    Prezes Zarządu | Super-Pharm Poland

    Monika Suwała

    Trade Marketing & Sustainability Manager, Henkel Consumer Brands | Henkel Polska

    Paweł Pietruszka

    Managing Director | Europe Distribution Group

    • Date : 24.10.2024
    • Time : 08:00 - 12:00 (Europe/Warsaw)
    • Venue : Hotel Arche Krakowska
    Scroll to Top