08:00 - 08:55
Rejestracja, poranna kawa, networking
09:00 - 09:10
Powitanie gości
09:40 - 10:00
10:05 - 10:20
Hity handlowych gazetek drogeryjnych. Jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując dostępne dane?
10:20 - 11:30
DEBATA: Generacja JA, pokolenie Alfa – kim są beauty konsumenci przyszłości?
11:30 - 11:55
PRZERWA KAWOWA
11:55 - 12:10
12:15 - 12:30
12:35 - 13:20
DEBATA: AI wróg czy przyjaciel? Sztuczna inteligencja w świecie beauty
- Czym jest AI i czy sztuczna inteligencja jest demonizowana?
- Zastosowanie sztucznej inteligencji i wirtualnej rzeczywistości w świecie beauty – które obszary w działalności firm rozwijają i wzmacniają nowe technologie?
- Czy AI zastąpi ludzi? Automatyzacja procesów, wpływ na rynek pracy
- Wpływ AI na dobrostan ludzi – wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie, marketingu i komunikacji
- Etyka i odpowiedzialność w wykorzystaniu AI. Niezbędne regulacje
- Przyszłość – co wiemy, czego nie wiemy?
13:20 - 14:20
LUNCH
14:40 - 14:55
15:20 - 15:35
Prezentacja redakcyjna
15:35 - 15:50
15:55 - 16:10
Prezentacja w trakcie ustaleń
16:15 - 17:10
DEBATA: Po pierwsze środowisko. Gdzie jesteśmy, dokąd zmierzamy?
- Wyzwania środowiskowe stojące przed firmami z sektora kosmetycznego w obszarze produkcji, dystrybucji, logistyki, handlu i e-commerce
- ESG – faktyczne działania czy PR?
- Zielona rewolucja – wpływ na konkurencyjność polskich firm kosmetycznych. Czego się boimy?
- Komunikacja marketingowa – problem greenwashingu i wpływ nadużyć na rynek i zaufanie konsumentów
- Perspektywa konsumenta – czy ekologia ma znaczenie, deklaracje a rzeczywistość
- Jakich kosmetyków chce handel – marki producentów i marki własne
17:15 - 18:30
Przekąski, kawa, czas na networking
18:30 - 18:40
Rozpoczęcie wieczornej części Wydarzenia: Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku. Przywitanie Gości
18:40 - 19:55
19:55 - 21:00
Rozdanie nagród w rankingu Drogeria Roku 2024
21:00 - 23:50
Koktajl Party
Speaker
Joanna Orzechowska
East Europe Marketing Manager & Category Lead, Poland, Baltics & Ukraine | Unilever