Azja i Wschód – ważne kierunki eksportu polskich kosmetyków, apteka jako coraz istotniejszy partner dla producentów i dystrybutorów kosmetycznych oraz integracja tradycyjnego handlu drogeryjnego bez względu na przynależność do konkurencyjnych sieci, tak by stworzyć przeciwwagę dla rosnącego znaczenia dyskontów w sprzedaży kosmetyków – to tematy, które spotkały się z ogromnym zainteresowaniem uczestników III Forum Branży Kosmetyczno-Chemicznej. Ten ostatni pojawił się spontanicznie jako głos w dyskusji podczas panelu o znaczeniu relacji handlu tradycyjnego z producentami dla przyszłości rynku drogeryjnego i stał się najczęściej komentowanym w kuluarach wątkiem spotkania. Prelekcjom ekspertów – praktyków rynku i przedstawicieli instytucji badawczych, którzy dzielili się unikatową wiedzą i najnowszymi danymi rynkowymi – oraz dyskusjom panelowym przysłuchiwało się kilkuset uczestników. Byli to członkowie zarządów, szefowie sprzedaży oraz marketingu producentów kosmetyków, dermokosmetyków, chemii domowej, a także dyrektorzy zakupów w sieciach handlowych, drogeryjnych i aptecznych. Konferencji, w której uczestniczyło blisko 300 osób, towarzyszyły targi produktów i usług dla sektora drogeryjnego i aptecznego oraz indywidualne spotkania biznesowe. Podsumowaniem dnia było wręczenie Pereł Rynku Kosmetycznego 2015 – prestiżowych nagród ustanowionych przez „Wiadomości Kosmetyczne”, a przyznawanych przez detalistów najlepszym kosmetycznym nowościom. Organizatorem wydarzenia było Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca branżowych tytułów „Wiadomości Kosmetyczne” i „Wiadomości Handlowe”.

h4 style="text-align: center;">SPONSOR GENERALNY

loga2_05

PARTNER MERYTORYCZNY

PARTNERZY STRATEGICZNI

partnerzy_03partnerzy_03

PARTNERZY

partnerzy_03partnerzy_02partnerzy_04partnerzy_01partnerzy_09partnerzy_10partnerzy_11partnerzy_12partnerzy_13

WYSTAWCY

partnerzy_14partnerzy_15partnerzy_16partnerzy_17

PATRONI

partnerzy_08partnerzy_05partnerzy_07partnerzy_06



PANELIŚCI I PRELEGENCI


Dariusz Aleksandrowicz

dyrektor zarządzający Brodr. Jorgensen Polska, (Kosmeteria Eksperci-Urody)

Krzysztof Badowski

partner w dziale doradztwa biznesowego
PwC Polska

Od ponad roku stoi na czele zespołu dóbr konsumenckich i handlu detalicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE). Jest także liderem grupy Doradztwa Strategicznego na polskim rynku, która ma za zadanie wspomagać dział transakcji PwC w zakresie doradztwa strategicznego na etapie przed- i potransakcyjnym. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w doradztwie strategicznym. Kierował projektami doradczymi dla czołowych firm FMCG oraz detalistów na rynku polskim, a także w Rosji, na Ukrainie, w Czechach oraz innych krajach CEE. Posiada również doświadczenie we współpracy z funduszami private equity oraz w doradztwie transakcyjnym. Krzysztof Badowski jest absolwentem studiów MBA na Kellogg School of Management oraz Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Maciej Bartmiński

prezes zarządu
Market Side


Z wykształcenia socjolog i ekonomista, absolwent prestiżowego kursu Principles of Marketing Research na University of Georgia. W branży badawczej od 1992 roku, pracował w największych firmach badawczych (GfK Polonia, SMG/KRC) oraz w niezależnych agencjach. Członek Europejskiego Stowarzyszenia Badaczy Rynku i Opinii ESOMAR. Od około 10 lat specjalizuje się w badaniach dla sieci i centrów handlowych. Prelegent na konferencjach m.in. CEE Shopping Center Forum (2008), Retail Purchasing Directors & Private labels (2009), Market i Drogeria Roku (2013).

Piotr Bochenek

prezes zarządu
Espiro Group
(Drogerie Sekret Urody)



Blanka Chmurzyńska-Brown

dyrektor generalny
Polski Związek
Przemysłu Kosmetycznego
Absolwentka Wydziału Nauk Społecznych, Dziennikarstwa oraz Nauk Politycznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Związana z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego od początku istnienia organizacji, czyli od 2002 roku. Dyrektor Generalna Związku od 2004 roku. Odpowiedzialna za budowę strategii, rozwój organizacji w kraju i w Unii Europejskiej. Umiejętnie buduje koalicje wokół projektów istotnych dla branży kosmetycznej. Odpowiadała w Związku za wdrożenie do polskiego prawa kosmetycznego 6. i 7. poprawki do dyrektywy kosmetycznej. Nadzoruje 4-letni okres prac Związku nad projektem rozporządzenia kosmetycznego oraz wdrażaniem jego poszczególnych elementów po publikacji. Działania B. Chmurzyńskiej i taktyka budowy trwałych relacji roboczych z wiodącymi instytucjami rządowymi w Polsce oraz Unii Europejskiej prowadzi w 2010 roku do bezprecedensowego udziału polskiej branży kosmetycznej w pracach grupy roboczej ds. kosmetyków przy Komisji Europejskiej, w tym szeregu podgrup roboczych opracowujących akty wykonawcze i wytyczne do rozporządzenia kosmetycznego 1223/2009. W 2011 roku, po 8 latach starań, wprowadza Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego do Cosmetics Europe (wcześniej COLIPA). Aktualnie uczestniczy w pracach AAM (rady dyrektorów organizacji krajowych) oraz grupy Advocacy (określającej strategię działań lobbingowych / public affairs) Cosmetics Europe i organizacji krajowych. Członek Zarządu Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy. Przewodnicząca Komitetu Technicznego ds. kosmetyków w Polskim Komitecie Normalizacyjnym.

Łukasz Cho

dyrektor sprzedaży
Avrentim



Anna Diaczenko


dyrektor marketingu
Nuco


Katarzyna Furmanek

prezes zarządu
Laboratorium Kosmetyczne Floslek



Roman Gajczewski

wiceprezes zarządu
NAVO Orbico (drogerie Laboo)


Volodymyr Granin

deputy commercial director of private labels
sieć drogerii Eva, Ukraina
Volodymyr Granin urodził się na Ukrainie, gdzie uzyskał dyplom z prawa i dziennikarstwa. W latach 2000-2010 pracował w ukraińskich firmach FMCG, na stanowiskach brand managera i dyrektora marketingu. Od 2010 roku do chwili obecnej zajmuje stanowisko zastępcy dyrektora handlowego marek własnych w firmie Rush, operatora sieci sklepów Eva.

Katarzyna Haczewska-
-Wierzbicka

senior research manager IQS
Badaczka z dyplomem z zarządzania w biznesie oraz mediów i komunikacji społecznej, w badaniach od ponad 11 lat. To, co fascynuje ją w badaniach to ciągłe odkrywanie głębokich insightów konsumenckich, dlatego szeroko pojęte badania eksploracyjne to ulubiony obszar. Pracuje mi.in. dla branży kosmetycznej przekuwając insighty na działania strategiczne.

Teresa Jonas

prezes zarządu
Drogerie Polskie



Marek Kaczmarek

dyrektor operacyjny
Drogerie Natura


Tomasz Kopeć

dyrektor zarządzający, IMS Health Consulting, Polska i kraje bałtyckie

Ireneusz Kulikowski

dyrektor sprzedaży
Willson & Brown


Monika Masewicz

dyrektor marketingu makijażu, Dział Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oréal Polska


Ewelina Machaj

dyrektor ds. sprzedaży i marketingu
Famous Brands

Aniela Orłowska

industry business partner
Nielsen Polska

W Nielsenie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu efektywności sprzedaży: od bliższego zrozumienia potrzeb shopperów, poprzez wsparcie zarządzania asortymentem i doradztwo w zakresie strategii cenowo promocyjnej.

Karolina Pacek

project research assistant
GfK Polonia

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej kierunku Metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne o specjalności analizy rynku i badania marketingowe.

Katarzyna Pietrowska

doradca ds. eksportu, szef działu „Art De Vivre – Zdrowie”, Ambasada Francji w Polsce


Paweł Pietruszka

dyrektor sprzedaży
Torf Corporation


Edyta Pietrzak

dyrektor sprzedaży Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Radosław Pyffel

prezes
Centrum Studiów Polska-Azja

Konsultant ds. rynku chińskiego, a także przedstawiciel handlowy firm polskich w Chinach i autor szkoleń z zakresu chińskiego biznesu. Autor kilku książek o Chinach ( m in: „Chiny w roku Olimpiady” i „Chińska ruletka. Olimpiada i co dalej?” i na zlecenie projektu Go China „Jak osiągnąć sukces w Chinach?”) oraz ponad stu artykułów w polskiej prasie poświęconych Chinom i Azji. Częsty komentator wydarzeń azjatyckich w polskich mediach. Obecnie prowadzi zajęcia z chińskiego biznesu na kilku uczelniach wyższych, a także kilka projektów na terenie Chin. Ekspert CSPA: Chiny, Tajwan, Hongkong. Znajomość języków: angielski, chiński, rosyjski.

Małgorzata Rau-Dobkowska

project manager
GfK Polonia
Project Manager w firmie GfK Polonia, ciągłymi badaniami panelowymi zajmuje się od 1995 roku. Absolwentka Kulturoznawstwa Uniwersytetu Łódzkiego i Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Specjalizuje się badaniach i analizach kategorii kosmetycznych.


Irena Rej

prezes Izby Gospodarczej
„Farmacja Polska”



Olimpia Romanik

senior marketing manager international markets Laboratorium Kosmetyczne
Dr Irena Eris

Sebastian Siodłak

dyrektor sprzedaży, Dział Produktów Szerokiej Dystrybucji L'Oréal Polska


Robert Semczuk

członek Rady Nadzorczej Polsko-Irańskiej Izby Handlowej



Agata Szczepankowska

senior consultant
Nielsen Polska
Z firmą Nielsen związana od ponad dwóch lat, zajmuje się analizą danych rynkowych i pomaga w podejmowaniu decyzji wiodącym graczom z branży kosmetyczno-chemicznej. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w obszarze marketingu FMCG. Absolwentka Wydziału Psychologii UW i Szkoły Głównej Handlowej.

Matt Wójcik

client service director,
członek zarządu IQS

Z IQS związany od 1994 roku, czyli od początku istnienia firmy. Aktualnie jako client service director oraz członek Zarządu wspiera zespoły badawcze w obsłudze kluczowych klientów. Dodatkowo jako ceniony na rynku ekspert badawczy zarządza procesem kształtowania innowacyjnych narzędzi badawczych oraz prowadzi liczne warsztaty strategiczno -marketingowe. Jest członkiem ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

Katarzyna Zając

dyrektor marketingu i komunikacji, członek zarządu Ziko Apteka
Z wykształcenia finansistka, absolwentka Grande Ecole de Commerce. Wiedzę i doświadczenie w handlu i zarządzaniu zdobywała w Paryżu, zarówno w międzynarodowych korporacjach jak i małych przedsiębiorstwach. W Ziko Apteka od 2009, odpowiada za Dział Marketingu i Komunikacji oraz z ramienia zarządu za liczne projekty związane z rozwojem i strategią sieci aptek i drogerii Ziko.


RAMOWY PROGRAM FORUM


8.30-9.00 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW I PORANNA KAWA

9.00-9.05 Powitanie uczestników

Katarzyna Bochner, redaktor naczelna „Wiadomości Kosmetycznych”
Łukasz Barbacki, właściciel firmy szkoleniowej, ekspert rynku kosmetyczno-chemicznego w Polsce

RYNEK KOSMETYCZNO-CHEMICZNY NA FALI WZROSTU.

9.05-9.35 Trendy konsumenckie – jak zmieniający się konsument kształtuje branżę kosmetyczno-chemiczną?

Krzysztof Badowski, partner w dziale doradztwa biznesowego, PwC Polska


9.35-10.05 Złap mnie jeśli potrafisz. Jak dotrzeć do konsumenta, jak przykuć uwagę kupującego?

Aniela Orłowska, industry business partner, Nielsen Polska


10.05-10.35 Nowości na rynku kosmetycznym – kaprys czy konieczność.

Małgorzata Rau-Dobkowska, project manager, GfK Polonia i Karolina Pacek, project research assistant GfK Polonia


10.35-10.50 PRZERWA KAWOWA

10.50-11.10 Kolorówka motorem napędowym rynku kosmetycznego.

Monika Masewicz, dyrektor marketingu makijażu, Dział Produktów Szerokiej Dystrybucji L’Oréal Polska


11.10-11.40 Chemia jak kosmetyki. Doświadczanie, a nie tylko skuteczność.

Matt Wójcik, client service director, członek zarządu IQS i Katarzyna Haczewska-Wierzbicka, senior research manager IQS


MARKETING BLIŻEJ HANDLU

11.40-11.50 Czynniki sukcesu w miejscu sprzedaży – wykorzystaj potencjał dobrego designu, technologii i innowacji.

Ireneusz Kulikowski, dyrektor sprzedaży Willson & Brown


11.50-12.00 Opakowanie, które sprzedaje. Jak zarabiać na zapachach?

Ewelina Machaj, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Famous Brands Distribution


12.00-12.15 PRZERWA KAWOWA

EXPORT – POLSKIE KOSMETYKI NA ŚWIECIE.

12.15-12.45 Jak robić biznes w Azji? Uwarunkowanie społeczne, kulturowe i gospodarcze.

Radosław Pyffel, prezes Centrum Studiów Polska-Azja

12.45-13.30 Panel dyskusyjny: Nasze kosmetyki zagranicą – Made in Poland, czy private label.
Moderatorzy: Krzysztof Badowski – partner w dziale doradztwa biznesowego PwC Polska
Łukasz Barbacki – dyrektor eksportu Beliso

Volodymyr Granin – deputy commercial director of private labels, sieć drogerii Eva, Ukraina, Olimpia Romanik – senior marketing manager international markets, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, Anna Diaczenko – dyrektor marketingu Nuco, Katarzyna Pietrowska – doradca ds. eksportu, szef działu „Art De Vivre – Zdrowie”, Ambasada Francji w Polsce, Robert Semczuk – członek Rady Nadzorczej Polsko-Irańskiej Izby Handlowej.

13.30-14.30 LUNCH


APTEKI – NOWY KIERUNEK ROZWOJU DLA FIRM KOSMETYCZNYCH.

14.30-15.00 Rynek aptek w Polsce, wyzwania dla dostawców kosmetyków.

Tomasz Kopeć – dyrektor zarządzający, IMS Health Consulting, Polska i kraje bałtyckie

15.00-15.45 Panel dyskusyjny: Drogeria i apteka – razem czy osobno. Jak wykorzystać wzajemny potencjał?
Moderatorzy: Katarzyna Bochner – redaktor naczelna “Wiadomości Kosmetyczne”
Łukasz Barbacki – dyrektor eksportu Beliso

Katarzyna Zając – dyrektor marketingu i komunikacji, członek zarządu Ziko Apteka, Blanka Chmurzyńska-Brown – dyrektor generalny, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Irena Rej – prezes zarządu Izby Gospodarczej Farmacja Polska, Łukasz Cho – dyrektor sprzedaży Avrentim, Paweł Pietruszka – dyrektor sprzedaży Torf Corporation, Katarzyna Furmanek – prezes zarządu Laboratorium Kosmetyczne Floslek, Tomasz Kopeć – dyrektor zarządzający, IMS Health Consulting, Polska i kraje bałtyckie.

15.45-16.00 PRZERWA KAWOWA

16.00-16.30 Dyskonty – szansa czy zagrożenie dla branży kosmetycznej?

Maciej Bartmiński, prezes zarządu, Market Side

16.30-17.00 Jak ewolucja oferty sieci dyskontowych wpłynęła na rynek kosmetyczny?

Agata Szczepankowska, senior consultant, Nielsen Polska

17.00-17.45 Panel dyskusyjny: Drogeria jutra – znaczenie relacji handlu z producentami dla przyszłości rynku drogeryjnego
Moderatorzy: Katarzyna Bochner – redaktor naczelna “Wiadomości Kosmetyczne”
Łukasz Barbacki – dyrektor eksportu Beliso

Marek Kaczmarek – dyrektor operacyjny Drogerie Natura, Teresa Jonas – prezes zarządu Drogerie Polskie, Roman Gajczewski – wiceprezes zarządu, Navo-Orbico (drogerie Laboo), Piotr Bochenek – prezes zarządu Espiro Group (drogerie Sekret Urody), Dariusz Aleksandrowicz – dyrektor zarządzający Brodr. Jorgensen Polska (Kosmeteria Eksperci-Urody), Sebastian Siodłak, dyrektor sprzedaży, Dział Produktów Szerokiej Dystrybucji L'Oréal Polska, Edyta Pietrzak – dyrektor sprzedaży Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

17.45 Rozdanie nagród Perły Rynku Kosmetycznego 2015


BANKIET

Organizator zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w programie konferencji.

Fotorelacja

Partnerzy forum

 

SPONSOR GENERALNY

loga2_05
Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna. L’Oréal dostarcza konsumentom na całym świecie innowacyjne produkty kosmetyczne. Najlepsze pod względem jakości, skuteczności i bezpieczeństwa, ponieważ uważnie słucha potrzeb i pragnień kobiet i mężczyzn na rynkach lokalnych. L’Oréal działa w Polsce od 1992 roku. Obecny jest we wszystkich kanałach dystrybucji z 20 międzynarodowymi markami: na rynku masowym (Garnier, L’Oréal Paris, Mixa, Essie, Maybelline New York), w salonach fryzjerskich (L’Oréal Professionnel, Kérastase, Matrix, Essie Professional), w dystrybucji selektywnej (Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent, Biotherm, Ralph Lauren, Helena Rubinstein, Cacharel, Diesel, Kiehl’s) oraz w aptekach (Vichy, La Roche-Posay, Innéov, SkinCeuticals). L’Oréal Polska to lider na lokalnym rynku.

PARTNER MERYTORYCZNY

PwC współtworzy ze swoimi klientami poszukiwaną przez nich wartość biznesową. Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 195 tysięcy osób dostarczających naszym klientom najwyższą jakość w zakresie audytu, doradztwa biznesowego oraz doradztwa podatkowego i prawnego.

PARTNERZY STRATEGICZNI

partnerzy_03
Partner w kompleksowym i w pełni profesjonalnym podejściu do aranżacji przestrzeni sprzedażowej oraz materiałów POS. Kreator dobrze zaprojektowanych koncepcji opartych na głębokiej znajomości preferencji i zachowań konsumenckich, dysponujący unikalnym wachlarzem technologii zapewniających realizację na najwyższym poziomie. Swoim klientom oferuje doradztwo oraz pełne wsparcie kreatywne, produkcyjne i logistyczne.

partnerzy_03
Jesteśmy młodą i bardzo kreatywną firmą, zarządzaną przez menedżerów z ogromnym doświadczeniem w branży perfumeryjnej. Rozwijamy się dynamicznie, stopniowo osiągając zamierzone cele. Produkujemy i importujemy wyroby perfumeryjne. Sprzedajemy głównie w Europie, ale powoli otwieramy również nowe rynki, w innych częściach globu. Specjalizujemy się w zapachach zamkniętych w niebanalnych butelkach. I jesteśmy w tym dobrzy. Bardzo dobrzy! Tworzymy perfumy pod naszymi markami: Pierre Lumiere, Vivian Blanc i Louis Blanc. Zawsze są to atrakcyjne wizualnie produkty, zawsze w atrakcyjnych cenach, a klienci zakochują się w różnorodności naszych zapachów. Przyjmujemy również zlecenia na produkty “private label” dla sieci sklepów, dystrybutorów i importerów. Firmy, dla których kreujemy własne marki, zawsze powracają po nasze nowe pomysły. Po prostu kochamy swoją pracę i tworzymy z pasją!

PARTNERZY

partnerzy_02
Filozofią naszej firmy jest połączenie darów natury z nauką oraz nowoczesną technologią. Pragniemy tworzyć produkty najwyższej klasy, bezpieczne w zastosowaniu oraz pozwalające na uzyskanie oczekiwanych efektów w jak najkrótszym czasie. Atutem linii kosmetyków AQUA π COSMETICS jest zastosowana do ich produkcji laboratoryjnie uszlachetniona woda, nad którą włoscy naukowcy prowadzą badania od ponad 15 lat. Wpływ efektów działania zmiennych pól elektromagnetycznych na wodę, sprawia, iż zawarte w kosmetykach substancje aktywne, działają intensywniej i w krótszym czasie zapewniają skuteczne rezultaty. AQUA π COSMETICS piękno nie zależy od wieku!

partnerzy_03
Dax Cosmetics, należy do Rohto Pharmaceuticals Group – japońskiej korporacji kosmetyczno-farmaceutycznej z siedzibą w Osace w Japonii, której prezesem i dyrektorem generalnym jest Kunio Yamada. Rohto Pharmaceuticals Group koncentruje swoją działalność produkcyjną i marketingową na dwunastu rynkach azjatyckich, jest jednak firmą o zasięgu globalnym i działa łącznie na 120 rynkach świata. Dax Cosmetics specjalizuje się w produkcji i sprzedaży preparatów pielęgnacyjnych do twarzy i ciała, oraz wyrobów ochronnych do opalania. W swojej ofercie ma również produkty do makijażu. Obecnie w portfolio firmy znajduje się pond 500 produktów, które wchodzą w skład 80 linii kosmetycznych w ramach pięciu marek: YOSKINE, CASHMERE, PERFECTA, DAX SUN, DAX MEN I CELIA.

partnerzy_04


partnerzy_10
Nuco (wcześniej Joko Cosmetics) jest producentem kontraktowym kosmetyków kolorowych z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Nasza oferta obejmuje szerokie portfolio produktów prasowanych, spiekanych, Front Injection, a także pomadki, błyszczyki, fluidy, mascary i wiele innych. Niezwykła elastyczność jeśli chodzi o świadczone przez nas usługi (od projektów typu full service, poprzez różne rodzaje projektów part service, do produkcji mas i konfekcjonowania), a także doskonała jakość naszych produktów, czynią nas idealnym partnerem w produkcji kontraktowej kosmetyków kolorowych.

partnerzy_01

Palmer's to unikalna linia produktów doświadczonego i cenionego amerykańskiego producenta E.T. Browne, w USA od 175 lat. Marka Palmer's jest obecna i znana w ponad 80 krajach i jest niekwestionowanym nr 1 na świecie w kategorii produktów na bazie masła kakaowego. To kosmetyki wysokiej jakości, z dużą ilością naturalnych emolientów, w cenie, na którą ma być stać każdą kobietę. To marka odpowiedzialna – składniki do swoich produktów, takie jak: masło kakaowe, masło shea, olejek kokosowy i palmowy pozyskuje w ramach sprawiedliwego handlu, wspierając lokalnych plantatorów. Produkty te nie są testowane na zwierzętach. Dowodem uznania jakości dermokosmetyków Palmer’s są zdobywane od wielu lat na całym świecie liczne nagrody.

partnerzy_09a
Torf Corporation już od ponad 26 lat cieszy się zaufaniem i lojalnością klientów za wiarygodność, wysokiej jakości produkty w rozsądnej cenie oraz wspieranie swoich partnerów w realizacji projektów biznesowych w Polsce i na świecie. Firma posiada unikatowy patent na wyciąg z torfu wynaleziony i opracowany przez profesora Stanisława Tołpę (1901-1996), wykorzystywany do produkcji wielokrotnie nagradzanych kosmetyków marki tołpa®. Od 1999 roku firma aktywnie rozwija się także w rynku marek własnych (w szczególności w obszarze produktów higieny jamy ustnej i kosmetyki pielęgnacyjnej) współpracując z największymi sieciami i dystrybutorami w Europie, Azji czy Ameryce Północnej.

partnerzy_11
Ocean Trade Sp. z o.o. – wyłączny przedstawiciel na Polskę marki Batiste. Batiste to pochodząca z Wielkiej Brytanii marka wyspecjalizowana w produkcji suchych szamponów. Suche szampony Batiste błyskawicznie odświeżą fryzurę bez użycia wody, sprawiając, że włosy zdecydowanie zyskują na objętości, stają się miękkie oraz pachnące. Wyjątkowa formuła oparta na skrobi ryżowej nie wymaga wyczesywania – wystarczy spryskać i wmasować. Batiste oferuje najszerszą gamę zapachów, wersje dostosowane do koloru włosów, szampon z dodatkiem lakieru ułatwiający stylizację oraz poręczne opakowania mini, które można przewozić w bagażu podręcznym. Na polskim rynku suche szampony Batiste zadebiutowały zimą 2012 roku.

logo3
Eveline Cosmetics to największy polski producent i eksporter kosmetyków. Marka ceniona i chętnie kupowana w ponad 80 krajach. Dynamiczny rozwój firmy na nowych rynkach oraz stałe umacnianie pozycji na całym świecie znajduje odzwierciedlenie w sprzedaży ponad 90 mln sztuk kosmetyków rocznie. Oferta produktowa firmy zawiera kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, paznokci, włosów oraz makijażu.

partnerzy_13

WYSTAWCY

partnerzy_14
Firma Cosmatrade to dystrybutor wysokiej jakości kosmetyków, dopasowanych do dzisiejszych potrzeb i oczekiwań konsumentów. Filozofią firmy jest oferowanie szerokiemu gronu odbiorców innowacyjnych produktów, o nowoczesnym designie i skutecznym działaniu. Podstawą sukcesu firmy jest dynamiczny, profesjonalny zespół specjalistów, który wykorzystując swoją szeroką wiedzę i doświadczenie, sprawnie działa na każdym etapie dystrybucji i sprzedaży. Firma Cosmatrade wierzy, że stałe badanie potrzeb i oczekiwań, podążanie za trendami rynkowymi oraz aktywna komunikacja z konsumentami jest elementem niezbędnym dla ciągłego rozwoju i budowania silnej pozycji firmy.

NOWE-LOGO-Exclusive-Cosmetics

CleanHands

partnerzy_17
Fabryka Kosmetyków POLLENA EWA to firma z blisko 100-letnią tradycją i ogromnym doświadczeniem w produkcji kosmetyków dla kobiet i mężczyzn. Niezmiennie od lat naszą misją jest wprowadzanie na rynek serii dobrych kosmetyków, wpisujących się w nurt naturalny i bazujących na składnikach znanych i uznanych od lat. Wysoka jakość i skuteczność produkowanych wyrobów była i jest priorytetowym celem firmy. Obecnie oferta produktowa poszerza się o dwie nowe serie Eva Natura BIOcomplex oraz Eva Simple - przeznaczone do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Zarówno wprowadzane nowości jak i cała oferta w pełni identyfikują się z naszym hasłem - „Doskonałe z natury”.